///FredriK.S Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Tøff bil, synd at han forlanger så mye...
knut_olestad Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Syns ikke prisen er så gal jeg. Bilen er jo pen, noe de fleste C-kadetter ikke lenger er, og 90% av dem er jo gått i pressa for lengst.
Bmw P0wer Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Syns ikke prisen er så gal jeg.Bilen er jo pen, noe de fleste C-kadetter ikke lenger er, og 90% av dem er jo gått i pressa for lengst. Helt enig bynder og bli sjeldne biler, og, er mange som ligger ute som er i dårligere stand en denne og dyrere, hadde bilen vært veteren hadde eg gjerne gjit 20 k for den, sorry OT men er lei av folk så mener den er så dyr, legg den ut på OMC, da forsvinner den nok fort
Glenn-Andre Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 kan bytte mot gamle touringen din + at jeg får 15000 i mellom. sitter m20b25 i den nå.
Bjarte87 Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Mye drømming og lite peiling ute og går her... Det er ikkje så mange av disse igjen. Rust er opel.. Så det må regnes med.. 15-25 er ikkje mye for en sån bil.. grombil dette. er Opel og bmw freek.. Så løp og kjøp. Har vist den til bilmiljø i byn, kvam og Voss.. Så blir kansje ringt opp en dag. Tenke dere med 3l 24 v;-) Evt 2l turbo. Har 6 biler da, kunne tenkt noe nytt, og lenge siden hatt kadett c! noe spes bil du er int i og bytte mot? Har ein trimma 250 Yz som eg skal kvitte meg med og.. Mvh Bjarte:-)
sigge77 Skrevet Desember 30, 2008 Forfatter Skrevet Desember 30, 2008 egentlig ute etter en normal bil som man kan frekte barna med , hehe caben står fortiden å da hadde det vert greit med noe med 4 dører,, men helst en bmw , hehe
M-Tim Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 Er 800 kg før ribbing + bakhjulstrekk nevnt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå