Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Syns ikke prisen er så gal jeg.

Bilen er jo pen, noe de fleste C-kadetter ikke lenger er, og 90% av dem er jo gått i pressa for lengst.

Helt enig :)

bynder og bli sjeldne biler, og, er mange som ligger ute som er i dårligere stand en denne og dyrere, hadde bilen vært veteren hadde eg gjerne gjit 20 k for den,

sorry OT men er lei av folk så mener den er så dyr, legg den ut på OMC, da forsvinner den nok fort :)

Skrevet

Mye drømming og lite peiling ute og går her... Det er ikkje så mange av disse igjen. Rust er opel.. Så det må regnes med.. 15-25 er ikkje mye for en sån bil.. grombil dette. er Opel og bmw freek.. Så løp og kjøp.

Har vist den til bilmiljø i byn, kvam og Voss.. Så blir kansje ringt opp en dag. Tenke dere med 3l 24 v;-) Evt 2l turbo.

Har 6 biler da, kunne tenkt noe nytt, og lenge siden hatt kadett c! noe spes bil du er int i og bytte mot? Har ein trimma 250 Yz som eg skal kvitte meg med og..

Mvh Bjarte:-)

Skrevet

egentlig ute etter en normal bil som man kan frekte barna med , hehe caben står fortiden å da hadde det vert greit med noe med 4 dører,, men helst en bmw , hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...