bmw730 Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Hei jeg har nettopp byttet tomgangsregulator men det hjalp ikke hva er galt?? Den jager fra 1500 rpm til 2000 rpm. den begynner å jage etter den har gått i et par minutter
fish Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Hiver meg litt på her. Har byttet innsugsbelg så den er ok. Vacum? Hvor finner jeg det? bilde fra online ETK mottas med takk.
bmw730 Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Sjekk innsugsbelg og vacum for falskluft. Jeg fik høre av en at jeg måtte skru litt på tomgamskruen. kan det vere en mulighet eller
Till Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 har du byttet te ny eller brukt tomgansregulator. og vis ny har du ommprogranert hjernet til og takle ny type? Min tomgansskit er gåen så veksler mellom og ligge på fra 0 til 800 rmp eller til og få full panikk og ligge på 2000 rpm. Men sån går no dagan
bmw730 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 har du byttet te ny eller brukt tomgansregulator. og vis ny har du ommprogranert hjernet til og takle ny type? Min tomgansskit er gåen så veksler mellom og ligge på fra 0 til 800 rmp eller til og få full panikk og ligge på 2000 rpm. Men sån går no dagan Hei. Jeg har byttet til en splitter ny tomgangsregulator. ikke jort noe annet... Må jeg jøre noe på hjernen bere for at jeg bytet tomgangsregulatoren da???
Till Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Mener at de nye tomgangsregulatorne må programeres til og passe hjernen. Noen andre som vet mer ?
bmw730 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 Mener at de nye tomgangsregulatorne må programeres til og passe hjernen. Noen andre som vet mer ? ok. skal høre med strandveien auto om jeg må programere hjernen
Rogeren Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Mener at de nye tomgangsregulatorne må programeres til og passe hjernen. Noen andre som vet mer ? Men hvordan er det gasspjeldpotmeter på din da? eller lambda hvis den jager?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå