Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har nettopp byttet tomgangsregulator men det hjalp ikke hva er galt?? Den jager fra 1500 rpm til 2000 rpm. den begynner å jage etter den har gått i et par minutter

Skrevet

Hiver meg litt på her. Har byttet innsugsbelg så den er ok. Vacum? :oops: Hvor finner jeg det? bilde fra online ETK mottas med takk. :-)

Skrevet

har du byttet te ny eller brukt tomgansregulator. og vis ny har du ommprogranert hjernet til og takle ny type? Min tomgansskit er gåen så veksler mellom og ligge på fra 0 til 800 rmp eller til og få full panikk og ligge på 2000 rpm. Men sån går no dagan

Skrevet
har du byttet te ny eller brukt tomgansregulator. og vis ny har du ommprogranert hjernet til og takle ny type? Min tomgansskit er gåen så veksler mellom og ligge på fra 0 til 800 rmp eller til og få full panikk og ligge på 2000 rpm. Men sån går no dagan

Hei. Jeg har byttet til en splitter ny tomgangsregulator. ikke jort noe annet... Må jeg jøre noe på hjernen bere for at jeg bytet tomgangsregulatoren da???

Skrevet
Mener at de nye tomgangsregulatorne må programeres til og passe hjernen. Noen andre som vet mer

?

ok. skal høre med strandveien auto om jeg må programere hjernen

• 3 weeks later...
Skrevet
Mener at de nye tomgangsregulatorne må programeres til og passe hjernen. Noen andre som vet mer

?

Men hvordan er det gasspjeldpotmeter på din da? eller lambda hvis den jager?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...