Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg altså lagt Sierra'n på is å kjøpt meg BMW :) Jeg har vært en trofast Ford Sierra tilhenger helt siden min første "rånetur" i en Sierra når jeg var 14år :lol: men etter noen kjøreturer med Morten 'Morty999' sine BMW'er, og ikke minst mye BMW snakk fra han så må jeg vel krype til korset og innrømme at BMW begynte å virke ganske spennende :P

Jeg fulgte litt med "i smug" her inne på forumet før jeg ble medlem selv, om det var noen BMW til salgs som kunne passe for meg, og plutselig dukka det opp en søt liten 320i E30 som var perfekt :wink:

salgs annonsen lå ikke ute lenge før jeg var på vei til Råde for å se på den, og etter en lite prøvetur var det ikke tvil! Dette var bilen for meg :D Jeg ga ***** kr. for den på stedet og kjørte glad og fornøyd hjem til Drammen med den.

Slik ser bilen ut pr. i dag og trenger helt klart litt omsorg og ny "look" :P

DSC00049.jpg

Det første som skal gjøres er følgende:

-Oppgradere til servo og mindre ratt :P

-Sveise sperre inntil jeg får penger til diff med sperre

-Fjerne de "praktfulle" tusenmeter lyktene i fronten :lol:

-Fjerne øyelokka

-Gå over bilen å pusse bort overflate rust og "rustbeskytte" den

-Hel lakkering (når jeg blir rik) :P

-Annet interiør med bedre framstoler

-Sette på en "pling" og en "plong" så jeg får en artig motor :D

-Senking, helst coilovers

-Oppgradere til Powerflex fòringer

-Styling (foreløpig usikker på hvilken) :P

Kommer ikke på mer i farta :) men oppdaterer etterhvert :wink:

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for gratulasjoner :) Jeg vet at jeg la inn 2 poster under "BMW-prosjekter" det ble litt surrete :s er ikke helt vant med dette forumet :P skal prøve å gjøre det "riktig" neste gang ;)

Skrevet
Foresten, så har jeg et rør liggende hjemme til ombygning av dobbelpotte på den :wink:

Takk for det :) men det sitter allerede det på bilen ;)

Skrevet
De tallerkene der foran beholder du til vinteren er over så du ser litt når det er mørkt :twisted:

Ja det er akkurat det jeg også tenkte ;) jeg skal feire jul i Flå og på de mørke veiene oppover der nå på vinteren så er det greit med litt ekstra lys :)

Skrevet

Håper du kan blåse nytt liv i denne litt småtriste E30'n, ifølge planenne dine ser det lovende ut ;) (tenker da mest på de praktfulle langlysa)

Skrevet
Håper du kan blåse nytt liv i denne litt småtriste E30'n, ifølge planenne dine ser det lovende ut ;) (tenker da mest på de praktfulle langlysa)

hehe ja jeg skal gjøre mitt beste ;)

Skrevet
velkommen som bmw eier. :D

send meg en pm hvis du skulle trenge noen deler under veis, jobber i drammen og har kjellern full av e30 deler.

tusen takk :D så flott da vet jeg hvem jeg skal spørre hvis jeg trenger noe ;)

Skrevet

godt du også liker sekserlyden :D hvertfall en helt annen verden enn den usle firrern i sierran 8) selv om du har en liten motor så har du sekserlyden hvertfall :)8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...