Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
godt du også liker sekserlyden :D hvertfall en helt annen verden enn den usle firrern i sierran 8) selv om du har en liten motor så har du sekserlyden hvertfall :)8)

Oh yeah! I like it loud 8)

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I går kjøpte jeg servo med alt tilbehør for å skru det rett på E30'n min... TRODDE JEG! Da det skulle settes på viste det seg at det manglet en del :( det var rimelig frustrerende siden det sikkert blir noen dager til jeg får skaffa den delen som mangler. Men men, "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" heter det vel :P haha :D

Jeg fikk jo hvertfall skrudd av øyelokka i dag da, så da kan det strykes fra lista :lol:

Skrevet

Må vel få med at det var Morten 'Morty999' som var så snill å prøvde å bytte til servo for meg, så ikke folk trur jeg har skikkelig peiling på å skru på egenhånd og sånn :lol:

Tusen takk Morten ;)

Skrevet

Syns Morten er flink til å skru jeg, bortsett fra at det kan bli litt kjedelig innimellom når han liksom skal lære meg å skru men ender med å overta hele skruinga selv ;p

Skrevet

hei. husker min første tur i bmw. da prøvde jeg en e30 325 med sveisa sperre på vinteren. og etter den gangen sku jeg bare ha meg en bmw. så var det bare og leite. kom over en jeg likte på autodb.en 320i 1992 med 200000km på tellern.og da var det bare og ta en tur og se på den. virka helt fin og grei så blei den. har den ennå foresten :wink: er kjempe fornøyd med bilen og vil ikke ha noe annet en bmw

Skrevet

hmmmmm, det begynner å danne seg noen tanker inni hodet mitt om å selge BMW'n igjen :s

Jeg er ikke helt sikker på om jeg klarer å rive meg løs fra Sierra "prosjekt" bilen min likevel... og da må jeg altså velge! Jeg har nemlig bare råd til å ha en bil på veien, og en "prosjekt" bil...

What to do????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...