SteffenM2 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Hva i allverden.. Har du ikke kjørt bmwen? Du burde skjønne at ingen sierra kan måle seg med den da.. evt, som Morten sier, kjøp e28.
Eksos Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Selg sierra-skiten, E30 overgår denne på alle felt! Ta deg en kosetur en av de kommende dager, kjenn på bilen, kjenn hvor god den virkelig er! Det er heller ikke ulovlig å få litt rykkninger i venstrefoten i svingenne, gjerne i kombinasjon med stram gassvaier Dersom du hiver inn større motor trenger du forresten ikke nappe den ut heller
Morty999 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 skal være enig att den stakkars 320'n IKKE er noen ræser i grunn. trodde m20b20 skulle gå bedre? sierran går faktisk mye bedre enn den!
D.Toft Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 320 er slapt bygg 325 som er billig og greit bytte, eller selg skiten og hold deg til ford, slik som jeg gjorde
Ørjan^^ Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 godt du også liker sekserlyden hvertfall en helt annen verden enn den usle firrern i sierran selv om du har en liten motor så har du sekserlyden hvertfall Stemmer
Vanj@ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Hehe, her ser jeg det er mye forslag allerede Jeg ble jo rett og slett litt skuffa da det viste seg at Sierra'n min utrolig nok går bedre enn 320'n :s og jeg er fullt enig i at det ville blitt merkbart forskjell hvis jeg hadde bytta til en 2,5 og evt. slengt på en turbo og litt sånn. Men poenget er at i tillegg til å være en dau 320i så er den heller ikke noe god å kjøre syns jeg :s Jeg trodde kanskje det bare var en vane sak... men etter å ha kjørt BMW'n noen dager har savnet etter Sierra'n blitt for stort og jeg begynte å kjøre Sierra'n igjen, og det var ubeskrivelig deilig
Fliid Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Du sa hva sa du ? :OOOOOOOOOOOOOO Hva er feil med E30'n din da (En 320 er da egentlig ikke slik! ) . Ford, alt er jo bedre. Fiat Puntoen te søstra mi er bedre
Eksos Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Når jeg hadde 2 liter i E30'n var den ikke sprek, men jeg klarte jo å aksellerere fra en sierra fordiom... En sierra er vell 1200kg og har 125hk ca? Sier seg selv at noe er galt dersom den er sprekerre enn godbiln..
Hyggmaister Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Hadde heller slept bmw'n enn å kjøre ford
H_Vatn Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 få morten til og slenge på en liten turbo til deg så skal du se at den kjører fra sierran;) påtide med noe annet enn ford nå vanja;)
Vanj@ Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 få morten til og slenge på en liten turbo til deg så skal du se at den kjører fra sierran;) påtide med noe annet enn ford nå vanja;) haha :lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå