Brian Skrevet Desember 20, 2008 Share Skrevet Desember 20, 2008 Hei Sliter for tiden med lekkasje fra radiatoren. Det lekker damp ut, slik at det er kun etter at motoren er varm og jeg parkerer at det damper ut i toppen av radiatoren. Hvis jeg fyller på vann om kvelden er nivået det samme om morgenen igjen, så det er kun når det blir overtrykk at det damper ut i toppen tror jeg. Har prøvd med radiatortett men det funka ikke i det hele tatt. Antar at eneste utvei blir å skaffe en annen radiator? Isåfall lurer jeg på hvilke vrakere som kan være verdt å sjekke opp i møre og romsdals-området? Skal til Molde på mandag, så om det er noen å sjekke opp der i byen hadde det vært kjekt med tips. Hvilke radiatorer passer forresten til min bil? Har 4/6 syl samme radiator? Kan jeg evt bruke en fra 5-serien hvis jeg finner det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 www.finndel.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Vi har jo Bil1din oppe i Årødalen.Kan jo søke etter delen på hjemmesiden deres. Link---> http://www.bil1din.no/html/molde.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Også har vi også Møre Bruktbildeler sør for Romsdalsfjorden, Valgermo i Ørskog kommune. Link--> http://www.bruktbildeler.no/default.asp?page=5707〈=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 finndel.no dekker alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Jeg har en radiator fra en 93 320i coupe liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Koster vel ikke allverden for en ny innbytteradiator.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Skal sjekke alle tipsene her i morgen, kommer til å ta en ringerunde og sjekke. Sjekka prisen for en ny på GS i bud, men det ble på over 4k, så det er uaktuelt når jeg kan få det samme fra koed til en drøy tusenlapp. Problemet er derimot at hvis jeg bestiller fra koed, får jeg mest sannsynlig ikke delen før neste år, hvis de da ikke opererer med en slags form for hasteleveranse. Siden bilen er ubrukelig slik den står nå haster det litt med å få skaffet radiatoren. Jeg har en radiator fra en 93 320i coupe liggende. Hvor i trøndelag befinner du deg, stand og pris på den? HAr 4 og 6 syl samme radiator? Vet iallefall at møre vrakeren har fra 1,8 og 1,6 firer med klima, vil dette være tilstrekkelig for min med sekser og klima? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Møre bruktbildeler står oppført med 2 radiatorer til e36. Men, det er lurt å ringe før du reiser dit. En fra en 1800 og en fra en 1600. 1997 og 1995 mod. Har vært der og snoka litt e34 deler , og har sett et par tre e36 stående så det kan være verdt telefonen hvis du likev el skal til møre..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shvein Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 Aasen bildemontering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå