Gå til innhold

Vraker i møre og romsdal som har radiator til E36?

Brian
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Sliter for tiden med lekkasje fra radiatoren. Det lekker damp ut, slik at det er kun etter at motoren er varm og jeg parkerer at det damper ut i toppen av radiatoren. Hvis jeg fyller på vann om kvelden er nivået det samme om morgenen igjen, så det er kun når det blir overtrykk at det damper ut i toppen tror jeg. Har prøvd med radiatortett men det funka ikke i det hele tatt. Antar at eneste utvei blir å skaffe en annen radiator?

Isåfall lurer jeg på hvilke vrakere som kan være verdt å sjekke opp i møre og romsdals-området? Skal til Molde på mandag, så om det er noen å sjekke opp der i byen hadde det vært kjekt med tips.

Hvilke radiatorer passer forresten til min bil? Har 4/6 syl samme radiator? Kan jeg evt bruke en fra 5-serien hvis jeg finner det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke alle tipsene her i morgen, kommer til å ta en ringerunde og sjekke. Sjekka prisen for en ny på GS i bud, men det ble på over 4k, så det er uaktuelt når jeg kan få det samme fra koed til en drøy tusenlapp. Problemet er derimot at hvis jeg bestiller fra koed, får jeg mest sannsynlig ikke delen før neste år, hvis de da ikke opererer med en slags form for hasteleveranse. Siden bilen er ubrukelig slik den står nå haster det litt med å få skaffet radiatoren.

Jeg har en radiator fra en 93 320i coupe liggende.

Hvor i trøndelag befinner du deg, stand og pris på den?

HAr 4 og 6 syl samme radiator? Vet iallefall at møre vrakeren har fra 1,8 og 1,6 firer med klima, vil dette være tilstrekkelig for min med sekser og klima?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møre bruktbildeler står oppført med 2 radiatorer til e36. Men, det er lurt å ringe før du reiser dit.

En fra en 1800 og en fra en 1600. 1997 og 1995 mod. Har vært der og snoka litt e34 deler , og har sett et par tre e36 stående så det kan være verdt telefonen hvis du likev el skal til møre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...