vegard89 Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 hei noen som vet ossen type pærer det bruker å være i sprederene? gjelder e36 93 mod
wabby Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 H1 tror jeg ... men er like lett å ta ut den ødelagte så ser du med engang
vegard89 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 H1 tror jeg ... men er like lett å ta ut den ødelagte så ser du med engang ok nei tenkte å bestille sånne som lyser blått men sikker på det er h1? er det som sitter i hoved lampene og
DJ RS2 Matrix Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 H1 tror jeg ... men er like lett å ta ut den ødelagte så ser du med engang ok nei tenkte å bestille sånne som lyser blått men sikker på det er h1? er det som sitter i hoved lampene og jepp, det er H1 pærer som er brukt på hovedlyktene og tåkelysa/sprederene
vegard89 Skrevet Desember 20, 2008 Forfatter Skrevet Desember 20, 2008 H1 tror jeg ... men er like lett å ta ut den ødelagte så ser du med engang ok nei tenkte å bestille sånne som lyser blått men sikker på det er h1? er det som sitter i hoved lampene og jepp, det er H1 pærer som er brukt på hovedlyktene og tåkelysa/sprederene okei takk for hjelpa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå