Ole@Automote Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Jeg blir mektig overrasket hvis du finner fine kammer etter 240 km som ikke har vært byttet en eller annen gang, har eid 2 - 3 av denne typen her og har skiftet motor på 2 av dem er rett og slett en dritt motor. Men åpne toppdeksel så ser du om det er greit eller ikke. Kjenn etter slitekant på kammene er noen tabletter der også som pleier å få det kraftig.
Sir Hofstad Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Jeg blir mektig overrasket hvis du finner fine kammer etter 240 km som ikke har vært byttet en eller annen gang, har eid 2 - 3 av denne typen her og har skiftet motor på 2 av dem er rett og slett en dritt motor. Men åpne toppdeksel så ser du om det er greit eller ikke.Kjenn etter slitekant på kammene er noen tabletter der også som pleier å få det kraftig. Har skrudd BMW noen år, utrolig nok. Og mener det jeg sier. En av de jeg holdt på med som slettes ikke tikket i hele tatt var en med ihjel kammer...
Ole@Automote Skrevet Desember 20, 2008 Skrevet Desember 20, 2008 Tviler ikke på att du har skrudd mye BMW Jeg bare sier att det trenger ikke koste noe særlig mere å bytte til en mye mere stabil motor og att min erfaring er att når disse motorene begynner å bikke 200 km så er de langt på vei ferdig med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå