Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha eid en Nissan S13 SLDC (StreetLegal DriftCar) Så må jeg også gjøre noe med den nye familie bilen..

Det er nivåregulering på bilen og jeg lurer på hvordan bilen blir når jeg setter på senkefjører forran og juster nivået bak? Eller er det å anbefale å kjøpe seg senkesett med nivåregulereing fra GS???

Når det gjelder motor så må den også skremmes litt...

Jeg har hørt litt at de fleste chipper disse.. Men får man så mye ut av det? Har også hørt folk har satt inn større dyser og Chip.

Jeg har prøvd å søke litt uten hell..

Hva mener folket og hvor får jeg tak i delene?..

PS: jeg har ikke skrudd så mye BMW så ta det rolig med meg..

Skrevet

Sldc? er det bare et fancy navn for en registrert bil som kan sladde? :P

M50b25 innsug, eksos og luftfilter så burde du vel få noen ekstra hester. Evt passer vel grenrør fra m3 på, samt kammer fra f.eks US m3 3.0..

Skrevet

M50b25 innsug, eksos og luftfilter så burde du vel få noen ekstra hester. Evt passer vel grenrør fra m3 på, samt kammer fra f.eks US m3 3.0..

HEHE... Ja det er bare en fancy navn...

Hvor får jeg tak i disse delene som du har nevn.. regner med at det går ann å høre med noen her på forumet..

Men som sagt så har jeg ikke peilig på BMW... Ang de kammer fra US M3 3.0.. kan du sende en link til meg?

Skrevet

da er han likevel snart oppi prisen på en pent brukt kompressor :)

tror ikke det finnes noen billig måte å få mere ut av disse motorene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...