Magnus F Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Tenkte å montere xenon i tåkelysene. Og da i samme farge som i nærlysene, så noen som vet hvordan kelvin det er i nærlysene på e60 originalt ? Og noen som har demontert tåkelysene fra M-sport fangeren før, hvordan lettest gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 .? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten01 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 mest sansynelig 4300k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Post gjerne et bilde av bilen din, den ser nydelig ut. Når det gjelder xenon i tåkelysene kan du ta en titt i BMW E60 / E61 tråden, der har jeg en link til en DIY jeg har skrevet her på forumet. Evt. bruk søkefunksjonen.. "xenon" som søkeord og brukernavnet mitt under. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Det er ikke min bil, men min fars 530d som har hartge oppgradering på motor. Har fått svart tak etter at bildet ble tatt. E60 M5 speil kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå