pita Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Pen e39 det der ja Men enig i de andre her at det mangler litt M-plast jaa, vuderer dt sterkt med carbon leppe på fornten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Lenge siden det har skjedd noe her, men har bilen ennå har fått på m5 list og leppe på frontfangeren i sommer. Her er noen bilder av hvordan det ble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Den aerodynamic leppa på frontfangeren er faktisk veldig grom ! Og vippen på lokket gjør seg godt! Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Mangler det bare sorte nyrer og sorte lister på fangerne så er det peeent:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Den aerodynamic leppa på frontfangeren er faktisk veldig grom ! Og vippen på lokket gjør seg godt! Fin bil! takktakk nei, er ikke store greiene som skal til for å piffe opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Mangler det bare sorte nyrer og sorte lister på fangerne så er det peeent:D yes, har vurdert det. får se hva som blir gjort til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 fått nye emblemer har også fått montert xenon i fjernlysa, ble meget bra lys her noen andre bilder jeg hadde liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Hvor har du kjøpe leppa di ? Og hva kostet den : )? Var det bare å smekke den på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Hvor har du kjøpe leppa di ?Og hva kostet den : )? Var det bare å smekke den på? Den kjøpte jeg fra http://www.koed.no. Husker ikke helt hva jeg betalte men den koster 2900,- nå isåfall. Jepps, den var bare å smekke på brukte litt dobbeltsidig tape, og festen den i framkant av hjulbuene hvor innerskjermen er festet. er skruehull på leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiansk Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hvor har du kjøpe leppa di ?Og hva kostet den : )? Var det bare å smekke den på? Den kjøpte jeg fra http://www.koed.no. Husker ikke helt hva jeg betalte men den koster 2900,- nå isåfall. Jepps, den var bare å smekke på brukte litt dobbeltsidig tape, og festen den i framkant av hjulbuene hvor innerskjermen er festet. er skruehull på leppa nice;), da blir det sikkert leppe på meg etterhvert også;P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Veldig fin E39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Synes bilen din er ganske riktig. M-plast blir nesten litt oppbrukt, da de fleste e39 her inne har det, original e39 med fete felger og senk, da er mye gjort. Og den framleppa du har der gjør mye og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå