Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tragisk med sånne saker,i noen tilfeller er de kun knuste kneskåler som hjelper...

Ehh..er du dum eller?

Skrevet

noen med navn eller nr på denne karen, som vil dele med meg pr. PM? sendte han en PM om at jeg har opprettet post mot han, og sjekket opp at han har vært innom på bimmers idag! så han har ihvertfall fått PM`r fra meg! om han har lest dem er uvisst

Skrevet
ligger den som sendt er den lest.

Han har ikke lest dem jeg har sendt idag, men di andre står som "sendt" og da er politianmeldelse nevnt!!

Fikk nettopp tlf nr til ham, så jeg ringer imorgen!

Skrevet

hei alle sammen. har sendt tlf nummeret mitt til alle som skulle ha noe deler. at jeg ikke sitter å glor på pcen hele dagen er vel min sak å ingen andres. har mye deler jeg har solg å mere til salg. at folk ikke klarer å ringe eller gi meg nummer når jeg spør er jo dems dummhet. jeg beklager den hendelsen med den radiatoren. var sikekr på at jeg hadde den men den har ved en feil blitt kastet da noen andre i huset har ryddet. pm svart til de som har sendt å gjøre opp fpr seg er da ingen sak, men send meg tlf nummer eller kontonummer da. å komme å true med kneskåler sier ikke så mye om meg, men heller om deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...