Velox Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Er det ikke på tide snart at layouten og stilen på forumet blir oppdatert? Kanskje til et sort, grått forum? Dette bilde kunne passe fint som banner oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Hvis de skulle ha gjort noe slikt, så tror jeg de hadde brukt et bilde med litt flere pixler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Hvis de skulle ha gjort noe slikt, så tror jeg de hadde brukt et bilde med litt flere pixler? Å ikke så mye støy i bakrunnen . Nei syntes det er greit som det er for egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Ja, var et eksempel fra min side.. Men skulle bare ønske sida var mørkere.. Mer behagelig for øya! Sånn som pirate4x4.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Ja, var et eksempel fra min side.. Men skulle bare ønske sida var mørkere.. Mer behagelig for øya! Sånn som pirate4x4.no DET er jeg enig i. blir litt lei av den vi har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Du kan stille på lysstyrken på skjermen din. Sider med mørk bakgrunn ser veldig useriøs ut. Den pirate4x4.no likte jeg ikke layout og fargevalg på i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 blæhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 bare si ifra Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Desember 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2008 Hva er det som er avbilda på toppen?`Hvilken modell? Noen som vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Gunnars gamle E34 520i. Og det plager meg overhodet ikke at den er der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Denne da? Siden vi først er inne på E34 bannere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Haha. Nå får dere gi dere. Siden blir som den blir! pirate4x4.no så ut som et rass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Velox Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 haha, greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 gunnar kan jo lage en ny av sin bil hver gang han bytter bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Og hva er så viktig med hva som er i banneren øverst? Blir dere virkelig lei av noe dere ikke ser på? Eller sitter dere å stirrer et par minutter på banneren hver gang dere er innom bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå