burre Skrevet Desember 22, 2008 Share Skrevet Desember 22, 2008 har problemer med sterio på e-39 med 16:9 navi er lite lyd i høytalerne virker som det er kun diskant som kommer ut på de,radio modulen ligger bak kan det vere noe med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 mest sansynlig en innstilligs sak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 er ikke noe med innstillingene på spilleren fram i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 2, 2009 Share Skrevet Januar 2, 2009 hmm. da var det vell værre. testa og satt i en aen spiller for og teste bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 nei har ikke det,er en 16:9 navi spiller å er ikke så mange som har den bare leggan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Det er jo bare en 4 kanals forsterker bak så får du diskant så skal du jo få lyd til bass/mellomtone også. Har ikke blåst høytallerne? Et godt tips er å dra innom en bilstereo butikk å høre. Forsterker ligger bak hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burre Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 ja skulle jo tru det var slik,men det som er så rart er at når cd spiller er lyden ok så det er kun på radioen lyden er dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Mener å huske at det er forskjellig innstillinger på CD og Radio. Dvs setter du lav bass på radio, er det ikke lav bass på cd. Og vis versa. Mener det var slik på E39en jeg hadde før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 e-39 e grusomt elendig når det kommer til lyd så sant man ikke har hifi anlegget i. standard anlegget er så hjelpesløst dårlig at det er skremmende. der har de ikke akkurat brukt for mye penger. det gjelder både min gamle e-39 520ia 97 mod og min nåværende ( e-39 530d 2002 touring) det finnes overhode ikke bass. det er mer bass og lyd i arbeidsbilen min ( berlingo) så det jeg gjorde var å bestille meg en ny forsterker ( for det må du hvis du skal koble på noe annet via det orginale ) sånn at jeg kunne koble på en ekstern subbkasse. den nye forsterkeren var for svak til å drive den så jeg var på loftet og fant en ganske så kraftig en og koblet med audio kabel fra den nye. skrudde ned all bass på orginalhøyttalerene. nå er det skikkelig god lyd i bilen. orginalhøyttalerene spiller ganske ren og fin mellomtone og diskant. her er en link til forsterkerne : http://www.blaupunkt.com/no/amplifiers_110.asp jeg kjøpte 4 kanals. hvis du går for noe sånt så må du huske å kjøpe en iso adapter for å kunne koble deg via det orginale : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... &katid=228 alt kobles bak (hvis du har touring) har forresten selv 16"9 navi spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Denne er perfekt for deg om du vil oppgradere Har den liggende i boden her http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16057016 Skal få den til 3000,- om du vil. Passe rett nedi hjulbrønn og er med kabler til å koble på strøm og ledninger fra radiomodulen din Da bytter du bare høytallere foran så får du grise god lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 den skulle jeg hatt litt før ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Er ikke for sent enda Får solgt den Blaupunkten vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 hehe. aldri forsent, men står nok over. er fornøyd sånn som det er. denne bør burre slå til på. men han må vel ha en forsterker vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå