Sjøbuse Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 har hendt at jeg har glemt meg bort og stoppet motoren mens automaten står i D. er det sakdelig av noe slag? pleier og sette den i P før jeg skrur av. men er jeg har glemt meg bort og stoppet den i D noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 nope, da hadde det ikke vært så lett å gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chin_high Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Blir vel som å sette bilen 1. gir på manuelle biler... Men jeg har på min en låse mekanisme som hindrer meg i å ta ut nøkkelen før jeg har kjørt den i D... Trodde du hadde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 blir ikke helt det samme som og stoppe en manuell bil i 1 gir. da holder man clutsjen inne. det er som og ha den i N. jeg får ikke ut nøkkelen før den står i P. men får skrudd av motoren. er dette jeg lurte på om er skadlig. da står jo bilen og vil ferm og jeg holder igen med bremsen. når jeg skrur av da merker jeg dilen detter litt bakover fordi fremdriften stopper brått. er dette jeg lurte på om er skadelig for motor eller gir. har stoppet hjemme og holdt benet på bremsen og lest en melding på mobilen for eksempel. og når jeg er ferdig så vrir jeg om nøkkelen. først da jeg merker jeg har glemt og sette den i P. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stroker Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Du kan nok ta det helt med ro, så vidt jeg vet er det helt ufarlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Har ingen betydning for kassen det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå