Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har samma syka på min :evil:

viss det er en høy intens hyling??

kommer små stein mellom skiva og varmedeksle :?

kan det høres at det kan være det ?

Har AKKURAT samme greia på min e39. Intens hyling, og heile Sentrum snur seg å glor .. pinli (høyres jo ut som eg køyrer ein falleferdig vrak av ein bestemorsbil).. Men ja, det er småsteiner som kiler seg mellom skiva og varmedekselet !

Tok av felgen og stakk inn ein lang tynn kniv, og fjerna steinen ..

Usikker på korleis eg skal lage ein Permanent løysing på dette :S .. Det kjem ca 1 gong i veko her .. Pleier å styre på med å akkselerere og svinge alt eg klarer fra side til side .. då detter steinen ut etter litt.

Skrevet
har samma syka på min :evil:

viss det er en høy intens hyling??

kommer små stein mellom skiva og varmedeksle :?

kan det høres at det kan være det ?

Har AKKURAT samme greia på min e39. Intens hyling, og heile Sentrum snur seg å glor .. pinli .. Men ja, det er småsteiner som kiler seg mellom skiva og varmedekselet !!

Usikker på korleis eg skal lage ein Permanent løysing på dette :S ..

Må modifisere varmedekselet, ligger en tråd/DIY en eller annen plass her inne om akkurat det.

Skrevet
noen som har en ide om hvilke nyere modeller det er snakk om?

er ikke sikker, men er nok etter faceliften..01->

ser din er 02, så kan nok være derfor du ikke har det probleme lenger :D

Skrevet
Hjelper det å skaffe ordentlig felger som vinter hjul og ikke de orginale typiske stygge felgene med kapsel?

tror ikke det har alt for mye å si nei..

stein vil du fiske opp samma hvilken dekk eller felg du har :?

Skrevet
Hjelper det å skaffe ordentlig felger som vinter hjul og ikke de orginale typiske stygge felgene med kapsel?

Har du lest igjennom hva som er skrevet i tråden din?

Det har ingenting med felgene å gjøre, samma om du har stål eller alu felger.

Steinenen ligger mellom bremseskiva og bremseskjoldet.

Altså IKKE felgen..

Skjønner?

Skrevet

er ikke sikker, men er nok etter faceliften..01->

ser din er 02, så kan nok være derfor du ikke har det probleme lenger :D

det kan godt være ja. er jo oppe hos foreldrene mine av og til og de har en laaaang grusvei. eg har aldri hatt problemer med min bil, mens søstera med gamlebilen min får alltid stein imellom hver gang ho kjører på grusveien hehe

Skrevet

Har du lest igjennom hva som er skrevet i tråden din?

Det har ingenting med felgene å gjøre, samma om du har stål eller alu felger.

Steinenen ligger mellom bremseskiva og bremseskjoldet.

Altså IKKE felgen..

Skjønner?

:lol:
Skrevet

Haha! Dette har jeg hatt 100x.. Husker en gang i sommer.. Kom med helt nyvaska bil, nypolerte rondell felger osv.. kommer cruisende gjennom Lillestrøm.. MEN NEIDA, så kommer den lyden.. alle bare glana og trodde bilen skulle dette sammen da de fleste ikke vet hva dette er :-) god jul!

Skrevet

Full gass og så full brems pleier å funke for meg. Men noen her sierdere har det en gang i uka?Har hatt det maks 3-4 ganger og jeg har hatt bilen i 3 år...Mulig jeg har hatt flaks da.Beste er når du kjører i parkeringshus og folk holder seg for ørene når du kjører forbi.Da ler jeg rått!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...