torgeirb Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 når jeg var ute å kjørte i går kom det plutselig 3 pipelyder rett etter hverandre. Jeg hadde nettopp stanset, så bilen gikk på tomgang når de kom (aner ikke om det har noe å si). Alle lysene virker, det er nok motor olje og kjølevannsnivå er helt rett. Noen forslag? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Kan det ha vært "nullføre/fare for glatt vei" varsleren som piper mellom ca 3 og minus3 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2008 nei, jeg tror ikke det. Ved 3 grader eller under er det bare et pip, og det kjenner jeg godt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 23, 2008 Share Skrevet Desember 23, 2008 Klokka i min E39 piper for hver hele time. Da kommer det tre pip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 3 pip=klokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 kanskje at den stilte seg etter sommertid? er ikke det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 At klokken piper hver hele time er vel bare og justere av på kjørecomputeren. Hadde det på min en stund. Utrolig irriterende før jeg fant ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Det trur jeg jeg skal gjøre, litt irriterende på langturer. Folk som sitter på trur det er feilmelding på CC osv. Må hele tia forklare hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå