Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja det så jo bra ut det :D hmm får gå litt i tenkeboksen. vil ha bilen clean uten for mye greier liksom. vurderer også en e46 m3 leppe på kofferten. den er jo ganske anonym. men er utrolig pent syntes jeg :)

nå skal det sies at mararaius sin gt-vinge er litt for tjukk ;-) hehe...

men det passer kanksje de tjukke sedanene? hehe

he he. har bestemt meg for å droppe gt vinge. lurer på bare og montere den e46 m3 lista. trur det blir penest :)

• 3 weeks later...
  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hva ca er en bil slik som min verdt? driver og skal kjøpe hus om dagen og merker jeg har mista litt interessen for bil om dagen :( litt dumt at den bare står her og forfaller. har mista interessen for e36. har hatt så mange og føler jeg begyner og bli for gammel for slik bil he he. så da er det jo litt dumt at den bare står her til min store frustrasjon. får heller satse på en litt nyere bmw etterhvert.

Skrevet

hva tror folket er mest lønnsomt for meg? selge bilen hel eller i deler? ser jo at disse ligger helt ned i 10tusen kr nå. har fått litt den erfaringen med e36 at det er mye skruing egentlig. er liksom alltid noe hele tia. har en 91 golf td som har rusla 370000km. den er det jo aldri noe tull med. bare går og går.

Skrevet
Hva skjer med deg mann ???

Slutt og syt og ta deg sammen nå!!

Du er bare lei fordi det er snø og kaldt ute!!

Putt presenning på brakka og så tar du den fram etter påske når vårsola titter frem! Da blir du gla'gutt igjen vettu!!

Kjøp en av disse og bygg om hele skitten!!

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2092889

8)

he he. nei har lyst på noe annet enn e36 nå! den ruster bare mer og mer og har jo gått over 300tkm. så vil heller satse på noe som er litt bedre. begge kanalene må byttes pga rust. har gått over bilen skikkelig nå. og er jo faen meg rust over alt. så hvis jeg setter bort rustsveising og lakkering så kommer det til å koste over 50tusen. og det mener jeg ikke en slik bil er verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...