THORSEN MOTORSPORT Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 sykeste m3 jeg har sett trur jeg!denna var grom takker for det håper det er gjort litt rette ting så de kan gå "litt fort"til neste års sesong
THORSEN MOTORSPORT Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 selger foresten front fangerern som står på no vis det er noen som er interesert i den.med spaceren og catcilleren.3000 for den tenkte eg
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 har gjort litt endringer i bakstillinga og laga bedre plass til coiloversene i sist veke.har sveist inn eksentrinsk justering på spissing og camber+alle foringer i alu.og flytta heile bakstillinga frem 7mm for bedre plass.det har eg gjort ved og laga dei store foringene fremme offsenter.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Ikkje veldig kjekt og begynne og slipa og sveisa på nylakka bil,men er stadig ting ein ikkje har tenkt på:)nåken som veit om eller som veit kor eg kan få tak i frem skjermer fra dtm da dei kjørte med 18"hjul i dtm.tror dei er litt breiere heilt oppe på sjermen??
hess Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Fantastisk fint prosjekt, masse bra detaljer og løsninger Nesten så man får lyst på E30 selv! Ser frem til å se det endelige resultatet med dekalene, tror det blir meget riktig! Lykke til videre
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 det er rett rundt hjørnet.venter på ein dtm front fanger som skal endres litt på og lakkeres så kommer dekoren takker for fine ord
NilsP Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Evo 3 har litt høgare skjermbue, dei hadde18"i dtm ja. Får kjøpt dei nye! ///M-Power
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 det har dei,men ikkje så mykje som dtm bilene hadde
Thunegutt Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Hvor store er de coiloversene du skal bruke da? Du har jo kappet bort nesten hele rammevangen... Jeg trengte bare å la veggen "gå flush" me rammevangen så va det nok klaring til mine fjærer. Veldig tøft det diff opphenget ditt
MariusG Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Noke sånt du sku ha frode ? Desse e vel i stål då..Men står dei ska gå klar me 18" http://www.vacmotorsports.com/catalog/bmw---e30-m3-sport-evolution-front-fenders--wings.htm
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Hvor store er de coiloversene du skal bruke da? Du har jo kappet bort nesten hele rammevangen... Jeg trengte bare å la veggen "gå flush" me rammevangen så va det nok klaring til mine fjærer.Veldig tøft det diff opphenget ditt Skal ha plass til hjul veit du:)tviler på du får på hjulene dine med coiloversene på??er vel 10,5 dei du har??
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Noke sånt du sku ha frode ? Desse e vel i stål då..Men står dei ska gå klar me 18"http://www.vacmotorsports.com/catalog/bmw---e30-m3-sport-evolution-front-fenders--wings.htm Nei dei eg skal ha er nåk kun laga i kevlar tenke eg.kun til dtm.med store hjul.tenkte kansje det er nåken som har snoka opp nåke på eit utenlands forum eller nåke.veit det er ein svenske som har eit sett med sånne sjermer.eg har laga mine store nåk så det er ingen krise,men hadde vert kjekt og hatt:)
SSM Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Ser flott ut alt her Men de justeringene på bakstillingen er noe piss. Man får ikke justert nok for det første, og logisk nok, så lager man spenn på bærearmen. Mye bedre å henge det i uniball, men det koster jo en del mere penger.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Er ganske sikker på att her kan eg justere nåk.har laga det sånn att eg kunn kan juster mindre både spissing og camber.for mye spissing har den garantert no så lav som den er.og for mykje camber har eg og.det gjenstår og se:)det ut gjør veldig mykje når eg virir på:)uniballs hadde klart vert bedre,men det kommer ved ein seinere annledning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå