Yngve Skrevet Desember 21, 2012 Skrevet Desember 21, 2012 Rått bygge Med den vekta MÅ jo dette bare fungere. Men var siste års dtm skjermene virkelig breiere og? Trodde de bare hadde høyere opning eg, som på E3?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Skrevet Desember 21, 2012 Ja håper på dette skal bli bra:)ja dei er 2,5cm breiare.og det utgjør veldig mykje når dei kom på.dei er relativt dyre.med moms og frakt så kosta dei meg ca 7500
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Skrevet Desember 22, 2012 takker ole.legger ut eit julepresang ønske vis noen føler for det ønsker meg ein full sekvensiell dogbox som tåler krig.berre og sende pm for adressa vis noen syns eg fortjener ein sånn.takk på forhand
Thunegutt Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Heftige de skjermene ja Men har du noen planer for skjermene bak? Vanskelig å få helhetsinntrykk å bare se på bilde, men ser jo tydelig at skjermene foran er breiere enn bak...
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 nei baksjermene blir som dei er.ja eg va redd for da sjøl før eg fekk dei,men det ser nåk litt verre ut på bilde trur eg.på dtm bilene var det orginale baksjermer,men veldig ofta valsa på dei så hadde store fremsjermer.meg og deg har jo dei mykje diskuterte valsa baksjermene thune
Thunegutt Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Det blir så bra atte. Ja det må væra valsa skjermer bak på M3 Tid blir du klar med hele bilen?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 skal vere heilt klar til 1mai.då skal eg kjøre den til vårmønstringen er planen.skal jobbe litt med framsjermene og fangeren no mellom jul og nyttår så eg kan få lakk på det.når det er gjort så er den klar til dekor.så når januar er gått så skal det forhåpentligvis berre stå kopling av ledningsnett og masse små pjatt igjen.kveldene er jo så alt for korte etter jobb du då??er klar til våren du og??
Thunegutt Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 skal vere heilt klar til 1mai.då skal eg kjøre den til vårmønstringen er planen.skal jobbe litt med framsjermene og fangeren no mellom jul og nyttår så eg kan få lakk på det.når det er gjort så er den klar til dekor.så når januar er gått så skal det forhåpentligvis berre stå kopling av ledningsnett og masse små pjatt igjen.kveldene er jo så alt for korte etter jobb du då??er klar til våren du og?? Jepp. Nå har hu jo stått i garasjen over to år, så nå er hun klar for å "tafse" litt på andre M3er . Hva med en M3 date 1 Mai?
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 ja da hadde jo vert rått vårmønstringa på husnes er veldig bra og.mangen som hadde likt om du hadde tatt turen på den
Yngve Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 ja da hadde jo vert rått vårmønstringa på husnes er veldig bra og.mangen som hadde likt om du hadde tatt turen på den Når er da mønstring på Husnes? 1ste mai da og? I så fall satsa eg og på å humpa meg en runde der med M3en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå