burny_ Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=9 ... ht=#930356 Her ser du noen bilder. Har gått 264000. Motor går fint, skiftet olje + olje filter og luftfilter for 1000km siden. Mellomaksling/girkasse lager litt lyder når den står og går på tomgang, "klunke" lyd, en kamerat mener at det er trøstelageret som er gåent? Ellers grei teknisk sett, litt foringer osv som er slitt sikkert. Karros messig er den grei, noe småtteri her og der, men skal være fri for rust så vidt jeg vet. Står bilstein dempere + apexi senkesett (skrivd i vognkort) samme med 17" OZ opera felger i helt ok stand. Rett farge på intriør (sort og grått) m-tech 1 ratt. Slitasje på førerstol, som er normalt. Elektriskt soltak + vinduer, og speil. Nytt batteri for 1 måned siden. - Slitte dekk / vinter og sommer. (Cromodora 15x7 vinterfelger). Monterte akkurat Sorte DE lykter fremme, må bare få noen sokkeler til parklysene så er de i boks Ga 45000kr for denne, for tja.. 3mnd siden. Og har jo brukt 5-6k på den. Men er sugen på cab før sommern Hva kunne dere tenkt dere å satt som en verdi for den ved innbytte a? Sånn cirka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 for å sette verdi på en e34 må jeg se nærmere på den, begynner å dra på åra de bilene der også så bilen må takseres av oss så skal vi sette verdien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Da får jeg nok prøve å selge den istedenfor å ta innbytte med dere Har ingen mulighet å ta en "svipp tur" fra Bø i telemark hehe. Men får se når jeg får solgt den! Er virkelig sugen på en automote e36 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Kan bli tøffe de ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 fint å se at det ikke bare jeg som bumper kraftig for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hvilket reg.nummer er det på bilen? Høres veldig ut som gammelbilen min, skjønner du. Beklager OT. Edit: Det ER gammelbilen min Det var Sivert som ringte meg med spørsmål om bilen tidlig i uka. Nå ble jeg litt interessert her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Kommer det noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Hmm ja det var bilder ja, den står oppe på lakkverkstedet nå, skal se hva jeg får til god bil det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg