Gå til innhold

BMW 318Ia cab 1995 Mod Solgt!

Ole@Automote
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=9 ... ht=#930356

Her ser du noen bilder.

Har gått 264000. Motor går fint, skiftet olje + olje filter og luftfilter for 1000km siden.

Mellomaksling/girkasse lager litt lyder når den står og går på tomgang, "klunke" lyd, en kamerat mener at det er trøstelageret som er gåent?

Ellers grei teknisk sett, litt foringer osv som er slitt sikkert.

Karros messig er den grei, noe småtteri her og der, men skal være fri for rust så vidt jeg vet.

Står bilstein dempere + apexi senkesett (skrivd i vognkort) samme med 17" OZ opera felger i helt ok stand.

Rett farge på intriør (sort og grått) m-tech 1 ratt. Slitasje på førerstol, som er normalt.

Elektriskt soltak + vinduer, og speil.

Nytt batteri for 1 måned siden.

- Slitte dekk / vinter og sommer.

(Cromodora 15x7 vinterfelger).

Monterte akkurat Sorte DE lykter fremme, må bare få noen sokkeler til parklysene så er de i boks :)

Ga 45000kr for denne, for tja.. 3mnd siden. Og har jo brukt 5-6k på den. Men er sugen på cab før sommern :)

Hva kunne dere tenkt dere å satt som en verdi for den ved innbytte a? Sånn cirka? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da får jeg nok prøve å selge den istedenfor å ta innbytte med dere ;)

Har ingen mulighet å ta en "svipp tur" fra Bø i telemark :( hehe.

Men får se når jeg får solgt den! Er virkelig sugen på en automote e36 cab :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hvilket reg.nummer er det på bilen? Høres veldig ut som gammelbilen min, skjønner du. Beklager OT.

Edit: Det ER gammelbilen min :D Det var Sivert som ringte meg med spørsmål om bilen tidlig i uka. Nå ble jeg litt interessert her :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...