vegard89 Skrevet Desember 24, 2008 Skrevet Desember 24, 2008 Hei. er det noen som vet om det er startsperre på bmw e36? 93 mod Takker for svar=)
vegard89 Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Skrevet Desember 25, 2008 Kan være ja. ok ossen kan jeg finne ut av det da? Noen tips? Takker for svar:)
chin_high Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Er det ikke sånn at når du låser opp bilen så har du 30 sek deg til å starten? Var sånn på colten min ihvertfall... Ellers startern ikke....
en325ic Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 det ser du på tenningslåsen! er det en ringantenne dr? ta bilde å legg ut så får du vite om du har startsperre
Sir Hofstad Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 hVIS PIN 81 til styreenhet får 12v+ fungerer det som sperre selv om det ikke er på bilen, bare å klippe den av.
oddis Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 Er det ikke sånn at når du låser opp bilen så har du 30 sek deg til å starten? Var sånn på colten min ihvertfall... Ellers startern ikke.... Det er en av de teiteste startsperrefunksjoner jeg har hørt om.. Skal man låse igjen og opp igjen bilen, om man bruker mer enn 30 sek etter opplåsing (f.eks å legge inn bagasje etc). Ingeniørene må ha røyka.. Derimot er det vanlig at bilen låser seg igjen etter 30 sek, om ingen av dørene enda er åpnet.
Zipp0 Skrevet Desember 25, 2008 Skrevet Desember 25, 2008 det ser du på tenningslåsen! er det en ringantenne dr? ta bilde å legg ut så får du vite om du har startsperre Jeg har den ringen, men ikke startsperre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå