Sharif Skrevet Desember 27, 2008 Forfatter Skrevet Desember 27, 2008 Hei Ønsker å kjøpe front fanger å side skjørtene.. pris? å hvor har du delene stord håper jeg.. Seidl er i Oslo så jeg må sende de. 2stk fordempere FK bilder av det ? FK demperene har jeg på stord skal ikke dit med det første men jeg kan få de sendt. HAr desverre ikke bilde, men de er fine og gule slik som de skal være, de har ingen lekkasje eller noen form for rust.
miils Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 ka det kommer på i frakt for stylingen?? viss du finn ut ka den blir på å prisn ikke e så ikke så kjøpe æ
Sharif Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 ka det kommer på i frakt for stylingen??viss du finn ut ka den blir på å prisn ikke e så ikke så kjøpe æ Jeg sendte det til Oslo for ca et år siden, da betlate jeg ca 350 kr eller mindre tror jeg, mulig jeg bare betalte 200 Uansett, om noen skal ha seidl settet, så si fra snarest mulig, pga jeg reiser snart på jobb...
miils Skrevet Desember 29, 2008 Skrevet Desember 29, 2008 viss det ikke koster mere enn det, så tar jeg det=) sender navn og adresse på pm;)
Morbus Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Supert. om du ikke ga mer enn 2 lapper for hele settet så kan du jo få 1500 for sideskjørtene, så har du fått deg fangere nesten gratis. Er delene i Tromsø, eller oslo?
CAZ Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 Pris på demperene ? Hvor mye senk kan du ha på dem ? er di org ?
miils Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 hehe, skal ikke selge skjørtene, skal ha komplett styling:)
rayinge Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 har du stylingen ennå? jeg vil ha den. bar skriv så fikser jeg pengen over tl deg med en gang.
Sharif Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Bump!!! fk dempere fortsatt til salgs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå