aslex Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Blir vel ferdig til sommern kan jeg tenke meg:) Tenkte bare skulle legge ut noe bilder en så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Ser ut som en fin M535 dette. Legg ut flere spesifikasjoner om bilen og planene framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Joda, det blir vel etter hvert som pengene kommer inn;) Men er ikke så mye annet som skal gjøres en å få den sammen igjenn etter lakking. Mangler å få inn rute fremme og bake og få på ett senkesett på den. Muligens det blir ett kvitt bur , men det er bare planer. Og muligent en annen motor når bilen er prøvd ut og jeg har gått lei av den som står i. Er en 86 mod e28 med en 3,5 liter. M535i. Litt usikker på valg av felger, men må prøve å få tak i bbs rs felger med gull senter. Eller noe forslag?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Høres ut som en god plan Blir det bane eller utstilling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Litt usikker enda, men om det blir en større motor så kan det godt hende den havner litt på bane. Kan godt hende jeg prøver den på bane med orginal motoren og. Hadde vært litt artig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Desember 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2008 Tok ut gliset litt i dag... berre for litt sunn luft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå