Alecken Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Er jo ganske skjeldent syn med ac schnitzer s5 vinge her til lands? Det er fordi e34 ikke passer vinge. Ble overbevist om at det passer jeg hvertfall..
SondreLM Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Er jo ganske skjeldent syn med ac schnitzer s5 vinge her til lands? Det er fordi e34 ikke passer vinge. Ble overbevist om at det passer jeg hvertfall.. Du er ikke alene om å¨bli overbevist, for å si det sånn..
Espen^^ Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Ja veit den kom på modellene med v8 front. men har bestemt meg for og kjøre smal front eg Ja syns faktisk det blei fint med vinge med flaps der eg kommer bilder både med og uten flaps når det er lakkert og eg har fått flapsen
Espen^^ Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Skrevet Januar 15, 2009 Og blande inn Ac har ikkje noe og si då da allerede e ei skikkelig blanding mellom m5-alpina-ac så vi får se kossen det blir.
Espen^^ Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 No har eg pussa ned bilen, så den er klar til lakkering. Leverer den i måro ettermiddag Så den blir forhåpentligvis lakkert på fredag
|Ole| Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 kor mykje betaler man for lakkering no til dags?
Espen^^ Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 har fått pris på ca 10k uten tak. grunnarbeidet sjøl osv
GiljeN Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 uten tak ? skal du ikke lakkere taket ditt ? GiljeN
Espen^^ Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 dei lager bare skille veit du sparer jobb og penger på det
Espen^^ Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 stemme da du kossen kan du veta da hehe håpe dei får gjort da i dag eg på tide og sova litt no
Espen^^ Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 var oppom der i dag og tok av nåken klips som kunne gjer at da blir renninga. Han begynte og legga grunning når eg va der Tok med heim front og hekk for og vaska dei bedre. dei lakke dei på mandag
Steffen Røssland Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 lakken blei bra den espen men du sku tatt deg 5 minutt å matta taket full fart og då kjenne eg Oddvard rett så hadde han masse klarlakk til overs igjen og, så han kunne sprøyta der oppo og
Espen^^ Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 kjempe greier for seint no men da hadde jo gått an og bare matta ner som du seier og bare lakt klarlakk? men men Håpe da blei greit. Har spylt av fangarane så dei komme eg opp med på mandags morgon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå