Espen^^ Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Bilen skal muligens selges. kan ta innbytte i mellomklasse motorsykkel. Etter oppfordring frå fleire medlemmer her inne, så må eg vel prøve og lage ein tråd om bilen min. Bilen er ein E34 525i m50 1990 mod. Då eg fekk den var den senka 50/35 med gule koni dempere, kvite blinkers rundt heile. Og sota sideruter og bakrute av hurtigruta Carglass. og så var det 18" kersher kopi felger eller ka dei heite i mørk grå farge sånn såg den vel ca ut når eg fikk den.: kanten i ruta var det eg som satt på men fjerna det igjen etter ei stund Så fikk bilen seg ett bakke rally der eg slo to av felgene skeive og kantkjørt dei to andre. så måtte kjøpe nye. Fekk også montert takvinge. Så venta bilen lenge på coilovers...LEEEENGE faktisk 4 månder nesten fikk monter m5 skjørt og gjorde klart for alpina front :) fått den lenger ned på bakken og fått på litt mørkere blinkers og lykter :)fjerna lyktelistene igjen og litt skeptisk på de? Den venter på lakkering jah Så når den først skulle lakkeres så valsa eg hjulbuene bak. så eg fikk spaca ut litt bak 10mm bak og 5 mm framme. hjulbuene skal jo seff pusses skikkelig og sparkles der det trengs før lakkeringa. Fått litt smalere dekk på felgene for og få litt meir dekk strekk Stemningsbilde gammalt og sånn den såg ut for den fekk på vinter tøflene(dårlige mobil bilder): Nå i juletider så er planene for bilen og få alle delene til lakkering. m5 bakfanger er kjøpt og Ac schnitzer s5 vinge er på vei fra tyskland nye ccfl ringer til lyktene ligger heime og venter på meg da eg er i bergen i jula. Skal bytte ut dei deiode dritt ringene til ccfl. så håper det blir bedre Så dei 3 tinga er vel julegave til bimmern kommer nok meir bilder når eg kommer heim. og når vinga kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Dette blir bra! Har du montert coilovers på de siste bildene? Hva slags merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Var nok det ja vil ha den litt lavere får sjå te sommaren. har hatt den heil nerpå. men då subba eg øve alt. ihjulbuer og på bakken Er nok FK highsport eller ka da hette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Kutt ut angeleyes, og lakker stylingen, så blir denne perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Hiver opp eit par bilder frå sommaren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Kutt ut angeleyes, og lakker stylingen, så blir denne perfekt. Heile bilen hans skal i lakkboksen, derfor fronten ikkje er lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Bilde av fangeren som bilen venter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Kutt ut angeleyes, og lakker stylingen, så blir denne perfekt. får sjå kossen da blir med ccfl. Takka for bildene kjetil Ja heile bilen ska i boksen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Var nok det ja vil ha den litt lavere får sjå te sommaren. har hatt den heil nerpå. men då subba eg øve alt. ihjulbuer og på bakken Er nok FK highsport eller ka da hette Ser jævli bra ut! Når jeg en gang får meg coilovers blir det helt ned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 takk takk såg eit bilde av den heilt neppå men finn da ikkje igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Blir bra detta Espen Skal ha samme fargen fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Blir nok samme farge ja. Har gått litt mellom grå stripe nederst eller ikkje men sio da ikkje e m5 så blir den nok heilt grønn edit: ka bil har du no egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 AKKURAT en slik bil ønsker jeg meg. Selv liker jeg Sorte DE lykter best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 sorte DE er finast ja sant da. får sjå kossen lyktene blir. på dei eg har no har eg jo lakka crome ringane matt svart og film. og så får dei ccfl. time vil shåw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Pen kjerre. Syns dekkene dine ødela hele inntrykket av bilen da. Dekkstrekk gjør at felgene ser så spinkle ut på en måte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå