Cyrus^^ Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 kjøre E34 som student, spesielt en så strøken som din, må jo anses å være ren luksus! Helt enig, og han kommer nok til å angre om han selger den. Veiene i bergen kan jo bli en utfordring, men da er det bedre å sette bilen til lagring.
Espen^^ Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Eg unner ikkje bilen så vond. at den skal gå på bergensveiene. og i parkeringshus osv. masse parkerings bulker av sånnt! nei off. Her er det eg kommer på som er gjort på bilen. Nylakker i starten av 2009. Baklyklter med kvite blinkers Kvite sideblinkers Sorte DE lykter i front Orginale tåkelys takvinge ORG AC schnitzer vinge med carbon flaps ORG m5 bakfanger ORG m5 sideskjørter med lister Org alpina front. sports stoler i stoff. Alle ruter utenom frontrute sotet hos hurtigruta carglass. Valsede hjulbuer bak. Rondell d58 18" felger med veldig gode falken dekk. Div powerflex i understell. Fk coilovers godkjekt i vognkort. Eu godkjent til slutten av 2010. Har også kviteringer på veldig mye av det som er gjort på bilen. Av det som er galt med den er at thrustelageret med fordel kunne hvert byttet da dette lager litt lyd. Tror det er pittelitt lyd av hørgre bakhjulslager i hurtige venstre svinger. og så virker ikkje ute temp sensoren. Får se om eg får tatt bilder av motorom og bagasje i måro er foresten 4x elvinduer,eltakluke og el speiler på bilen. sentrallås selvfølgelig.
GiljeN Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 bør gå veldigt fort denne da espen:) men tror du kommer til å angre jeg :S nydelig bil
Steffen Røssland Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 du sku solgt den for 1 måne siden før eg kjøpte meg E36 hadde nok kjøpt den eg
Espen^^ Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Komme heilt sikkert te og savna bilen ja. men komme nok te og få meg nåke anna fint når eg skal ha igjen Hehe ja du sku budd då veit du steffen veit om nåken som trenge bil kanskje?
ingard Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Selger du!?! Feteste e34'en på forumet jo! Og ikke gi meg de dårlige veiene-tullet! Har du kjørt her hvor jeg bor? Skjønner vel egentlig hvis du skal studere.. Hadde kjøpt denne hvis jeg hadde hatt mulighet. Bare råe mods, og 50000 er et kupp! Lykket til
Espen^^ Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Selger du!?!Feteste e34'en på forumet jo! Og ikke gi meg de dårlige veiene-tullet! Har du kjørt her hvor jeg bor? Skjønner vel egentlig hvis du skal studere.. Hadde kjøpt denne hvis jeg hadde hatt mulighet. Bare råe mods, og 50000 er et kupp! Lykket til Takker for det ingard Dekkstrekk og dårlige veier funker dårlig. hehe. kjipt og måtte kvitte seg med den ja Håper jo eg får meir en 50 for den
Markn Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Ligger denne ute på audodb eller finn ? Skulle gjærne lest endel om denne.
Espen^^ Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 nei. gjør ikkje det. luftes først til bimmers folk en del info på de siste sidene.
Espen^^ Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Har blitt dårlig med bilder til no av motorom osv. men det kommer. jobber natt denna uka
Hi-Fi Lasse Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Er ikke innteresert i bytte vel? Har ikke lest gjennom alt så bare spør. 99mod 320 med MASSE utstyr.
Espen^^ Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 vil helst ha motorsykkel i bytte i tilfelle. Specs på bilen din då?
Espen^^ Skrevet April 23, 2009 Forfatter Skrevet April 23, 2009 Har nå fått bud på 55 000,- uten anlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå