Kentan-racing.com Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Egentli så varer og varer ikke de heller.. de sliter ofte med noen lager i bunndelen.. men sett bort fra det så holder de å..
///FredriK.S Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Takk takk for gode svar. Ja, dette kommer til å bli et dyrt prosjekt.
Silver87 Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Slenger dette inn her jeg.. Har en M50 b25, heilt orginalt og pent behandlet, 146 000km og har litt lyst til å oppgradere effekten litt... MEN jeg har automatkasse og den tåler vel ikke mye Nm endringer... råd å gi?
2000Touring Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 m10 m40 er vel den minst holdbare? +1 når det gjelder m10
Standeren Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 er det dumt og ha bilen ute når du har turbo, og starte den når motoren er kald ?
Kentan-racing.com Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Det er jo ingen problem.. men som med alle andre motorer bør man kjøre rolig og ikke bruke høye turtall før motoren er varm.. Problemet med kulde får du først om du kjører e85 (sprit) Men på bensin er det ingen problemer.. Har aldri kjørt e85 i kulda men tar jeg ikke helt feil så mener jeg på det er en sak som varmer e85n litt så du ikke får problemer om vinteren..
plumbo79 Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 ja ja dette er det veldig mye delte meninger om ser jeg. men etter som hvor mye juling min m20 fikk så blir det atter en gang det. den ble straffet så mye atte det er rart den ikke stakk fra karosseriet haha
Reset Skrevet Januar 1, 2009 Skrevet Januar 1, 2009 Jeg hadde en 520i `90. som hadde gådd 327.000.. 0 trøbbel, kunne tikke LITT 4 første sekundene ved oppstart. Men ellers stille
///FredriK.S Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 En liten ting til jeg lurer på anngående turbo. Hvis man kveler motoren, eller girer feil på noen måte, ødelegger man da turboen? -Fredrik
Morty999 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 om man har 7000 på¨2 gir og skal gire til 3 men du får den i 1 så tipper jeg den ikke liker seg sååå godt
Torbjørn H Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Da er det noe galt med både sjåfør og girkasse tror jeg.
Toastjern Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Det er jo ingen problem.. men som med alle andre motorer bør man kjøre rolig og ikke bruke høye turtall før motoren er varm.. Hva vil du si er høyt turtall da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå