Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Den bilen der er en LEGENDE i rallycross! Moro å se at det er liv i disse gamle bilene som ble pisket i filler på 80-tallet. RS200'n til Glomma papp er vel gamlebilen til Jon Arthur Iversen vil jeg tippe? Han hadde i et par stykker på 80-tallet. Så har vel Åge Flugre MG Metro'n som Glomma Papp sponset.. synd med motorhavariet hans da. Blir vel ikke noe grom suge-v6 i den igjen, siden ny blokk visstnok koster 600.000. Eller så har Bjørn Viko noen legendariske RS200'r på bruket i Gol:) Står en del klenodier rundt om fortsatt, og godt er det i disse moderne toyota avensis-tider.

Står en rs200 her ;)rs200evo2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at det finnes så mye bra historikk på bilen, hadde blitt overvelmet hadde jeg fått vite det, hehe...

-Fått gjort noe mer med E36/92en? :)

e46 m3 er det, håper ingen tror det er en e36 :D jada den mangler bare litt ombygging av rammevanger osv bak så det blir plass til drivakslene , da diffen er løftet nærmere gulvet slik det blir gjort på den orginale GTR'n/DTM hjulbuene blir hevet nesten 4 cm med GTR kittet, den skal være laaaaaaav :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der er en LEGENDE i rallycross! Moro å se at det er liv i disse gamle bilene som ble pisket i filler på 80-tallet. RS200'n til Glomma papp er vel gamlebilen til Jon Arthur Iversen vil jeg tippe? Han hadde i et par stykker på 80-tallet. Så har vel Åge Flugre MG Metro'n som Glomma Papp sponset.. synd med motorhavariet hans da. Blir vel ikke noe grom suge-v6 i den igjen, siden ny blokk visstnok koster 600.000. Eller så har Bjørn Viko noen legendariske RS200'r på bruket i Gol:) Står en del klenodier rundt om fortsatt, og godt er det i disse moderne toyota avensis-tider.

Står en rs200 Evo her ;) [ Bilde ]

Gamle bilen til lasse? er jo bare laget 19 stk av evoen. grooom bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, kult med en sånn historikk ja, er ikke mange som har den så bra dokumentert. :D

første seier i EM :D

http://www.youtube.com/watch?v=Q5PZvrDX ... age#t=106s

Det var virkelig var virkelig All in, på de tider :) Fikk lyst å grave på loftet til opphavet etter gamle Beta videoer med Schanke, "allamekki" & hele bøttebaletten.. Det var et stort sirkus på de tider, og hele befolkningen satt med høy puls rundt skurrete tver.. ;)

edit, og ja det er irriterende å vite at eg faktisk har eid og solgt videre et ekte motorsport karosseri!! Men det er godt å se at det er i gode hender :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av kun 200 bygde motorsport karroserier av e30 m3 kan man bare drømme om hva dette er verdt i fremtiden. Jarmund har jo også gjort et ufattelig bra arbeide med bilen. Og denne kan jo nå regnes i toppen av de gjenlevende motorsport karosserier: Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, : E30's never die, they just get faster!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der er en LEGENDE i rallycross! Moro å se at det er liv i disse gamle bilene som ble pisket i filler på 80-tallet. RS200'n til Glomma papp er vel gamlebilen til Jon Arthur Iversen vil jeg tippe? Han hadde i et par stykker på 80-tallet. Så har vel Åge Flugre MG Metro'n som Glomma Papp sponset.. synd med motorhavariet hans da. Blir vel ikke noe grom suge-v6 i den igjen, siden ny blokk visstnok koster 600.000. Eller så har Bjørn Viko noen legendariske RS200'r på bruket i Gol:) Står en del klenodier rundt om fortsatt, og godt er det i disse moderne toyota avensis-tider.

Står en rs200 Evo her ;) [ Bilde ]

Gamle bilen til lasse? er jo bare laget 19 stk av evoen. grooom bil :D

Helt riktig ;) Må ha skilt på sånn bil vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av kun 200 bygde motorsport karroserier av e30 m3 kan man bare drømme om hva dette er verdt i fremtiden. Jarmund har jo også gjort et ufattelig bra arbeide med bilen. Og denne kan jo nå regnes i toppen av de gjenlevende motorsport karosserier: Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, : E30's never die, they just get faster!!

att bilen er rå og att jobben som er gjort med den er bra er det ingen tvil om. men att den er vert så mye pga det er ett org motorsport karros tviler jeg på iom att den er så langt fra orginal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha.. Det har kommet to forespørsler denne uka bla fra England,men den skal ikke selges uansett. Det er vel ikke akkurat vanskelig å få den orginal igjen heller uten at jeg ser noe som helst grunn til å gjøre det. Ombygginga av bilen er en del av historikken, en historikk som ingen kjente til før for en uke siden,nå er det hvertfall bakhjulstrekk igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...