jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Godt å se at du gir litt tid til gamle ///M Har du noen bilder på hvordan du har laget til eksos? Om du har begynt på den? Har ikke begynt på eksosen enda,tilpasser motor med orginale grenrør så lager jeg nye til slutt, ellers blir det en potte på hver sylinder rekke med sidepipes så får vi se og eventuelt tilpasse etterhvert som vi får sjekket støynivået. Har tilpasset og laget litt mer deler,men glemte kameraet så jeg tar nye bilder i morgen.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Skrevet Mars 27, 2011 Såg meget pent ut det der. Takk for det
bmwe_e36 Skrevet Mars 27, 2011 Skrevet Mars 27, 2011 sjukt bra du gjør det du holder på med pøs på med bilder!
gkw89 Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 sidepipes er gromt, har det sjøl, med en potte på hver side, og 96dB men dette er en 4.0 v8, men er vel no lignende støy på de tenker jeg
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 sidepipes er gromt, har det sjøl, med en potte på hver side, og 96dBmen dette er en 4.0 v8, men er vel no lignende støy på de tenker jeg Ja det går nok fint, bråker ikke så mye selv med kompressor så jeg regner med at det ikke blir den største utfordringen.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 prøvemontering av deler. tilpassing av carbon deksler bilen blir hvit innvendig,med knall orange bur. bakseteryggen og hattehyllen blir også kledd med 2 mm carbon deksler.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 gulvet forran var litt dårlig så det var bare å få ut å lage en ny plate. ny gulvplate laget.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 takk takk, ja det funker fint da jeg vil ha ting mest mulig clean,men samtidig spesielt.rammen rundt hjelmkassen er lik rammen rundt bensinsystemet bak og frontseksjonen og en del annet så det er ikke tilfeldig konstruert, designet må gå igjen i hele bilen vettu. stålplater blir for tungt til å bruke til deksler og alu må lakkes hvis du skal ha det inni bilen. i tilegg veier ikke carbon dekslene en dritt, de to dekslene baki der veier rundt 200 gram.
LasseEllingsen Skrevet April 16, 2011 Skrevet April 16, 2011 Fytte grisen! Nå har jeg lest gjennom hele topicen.. Du er drøy!
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Skrevet April 16, 2011 He he takk antar jeg er desverre litt for mye jobb på porscha,mustangen og støping av GTR deler om dagen så det har ikke vært mye tid til min m3 om dagen,men håper på å ta opp igjen arbeidet til uka.
bmwZ Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Utrolig mye kvalitets arbeid her Tenkte du var rett mann til å svare å dette: Vi har en Ferrari 430 Scuderia på jobben, der kunden har rygget i stykker carbon diffuseren sin. Er det mulig å reparere den? Her noen bilder jeg tok:
Spiritus Sancti Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Har han råd til en sånn Ferrari har han råd til ny diffuser også
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 He he råd har han nok,men ja det er ikke noe problem å reparere det, problemet er bare at når man har en carbon del som ikke er lakkert så vil man selfølgelig se at det er en skjøt der man har reparert.men det blir like blankt å fint, hadde delen vært lakkert hadde man ikke sett det. be han ta kontakt på 91599359 så kan vi diskutere det. synd det ikke var til 360 challange, det har jeg laget form til allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå