Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Godt å se at du gir litt tid til gamle ///M :-)

Har du noen bilder på hvordan du har laget til eksos? Om du har begynt på den?

Har ikke begynt på eksosen enda,tilpasser motor med orginale grenrør så lager jeg nye til slutt, ellers blir det en potte på hver sylinder rekke med sidepipes så får vi se og eventuelt tilpasse etterhvert som vi får sjekket støynivået.

Har tilpasset og laget litt mer deler,men glemte kameraet så jeg tar nye bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk, ja det funker fint da jeg vil ha ting mest mulig clean,men samtidig spesielt.rammen rundt hjelmkassen er lik rammen rundt bensinsystemet bak og frontseksjonen og en del annet så det er ikke tilfeldig konstruert, designet må gå igjen i hele bilen vettu. :D stålplater blir for tungt til å bruke til deksler og alu må lakkes hvis du skal ha det inni bilen. i tilegg veier ikke carbon dekslene en dritt, de to dekslene baki der veier rundt 200 gram. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Utrolig mye kvalitets arbeid her :applause:

Tenkte du var rett mann til å svare å dette: Vi har en Ferrari 430 Scuderia på jobben, der kunden har rygget i stykker carbon diffuseren sin. Er det mulig å reparere den?

Her noen bilder jeg tok:

cittjo9jypr1cl2td2n5.jpg

abmge6jl9tfdwnsts1ts.jpg

fm5dfhc4uqi8be62dclg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he råd har han nok,men ja det er ikke noe problem å reparere det, problemet er bare at når man har en carbon del som ikke er lakkert så vil man selfølgelig se at det er en skjøt der man har reparert.men det blir like blankt å fint, hadde delen vært lakkert hadde man ikke sett det. be han ta kontakt på 91599359 så kan vi diskutere det. :D synd det ikke var til 360 challange, det har jeg laget form til allerede. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...