Halbakken Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Helt sjukt! Føler M50 turboen jeg bygger i e30'n nå kanskje blir litt soft, hehe. Forresten, den plateskjæringa di burde du ta patent på, selge masse greier hehe
VegarVS Skrevet Juni 1, 2011 Skrevet Juni 1, 2011 åå, endelig en update herfra igjen! like moro som alltid
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Skrevet Juli 2, 2011 Thanx,har bygget ferdig gulv og torpedoveggen på m3'n nå så nå driver vi med de siste tingene før lakkering,bilder kommer, M5'n begynner å bli klar til gatebil med værste bilstein pss9 understell og ess kompressor kitt,bur,stoler,eksos og hydraulisk brekk så nå blir det limmo kjøring.Lysten på værst e92 prosjekt bygynner å ta overhånd så nå ser det ut som kan bli det hvis alle brikkene faller på plass. Vi gleder oss til 2012 sesongen med ny lastebil og bare BMW M biler i stallen.
joachim sørlie Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Vi gleder oss til 2012 sesongen med ny lastebil og bare BMW M biler i stallen. whæææ!!
Thunegutt Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Vi gleder oss til 2012 sesongen med ny lastebil og bare BMW M biler i stallen. Halleluja
photowerkz Skrevet Juli 2, 2011 Skrevet Juli 2, 2011 Vi får ordne noen bilder når alt er klart Har forresten sted vi kan brukte til bilder av mc'n hvis det er aktuelt, som er 10min bortover i gata.
Tzunami Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Gamle takplata blir liggende til du kommer hjem, den;)
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Med god hjelp av min fantastiske læregutt så har vi fått gjort ferdig torpedoveggen så nå er det enda en ting vi kan stryke av listen. er i gang med å tilpasse pedalboksen,radiator,oljekjøler og div småting før vi går på lakkering av karroseriet. blir selvfølgelig carbonlokk over tunellen,der alle kabler og slanger skal ligge. ble jaggu god plass med ny torpedovegg så vi fikk plass til tårnstaget også. Da er planen klar for e46 M3'n også og den blir startet på straks.motoren er ikke Bmw men er ferdig og godt utprøvd allerede med godt over 700 hk så det kommer det til å bli bra skyv i e46'n.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 M5'n ble "ferdig" 03.30 på natta før gatebil,jeg har vært på ferie i frankrike så jeg kom hjem tre dager før gatebil så det ble tre lange dager med montering av kompressor,understell,bremser,eksos,brekk og så måtte jeg sveise igjen takluka,men med god hjelp av gutta boys så fikk vi den ferdig. fire mann i arbeid midt på natta, jeg sveiset igjen taket mens trond ensrud fjærnet katalysatorene å, ja trelistene ble lakkert
jarmund e30m3-v8 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 imspektør hylle. kompressor ferdig montert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå