Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Thanx,har bygget ferdig gulv og torpedoveggen på m3'n nå så nå driver vi med de siste tingene før lakkering,bilder kommer, M5'n begynner å bli klar til gatebil med værste bilstein pss9 understell og ess kompressor kitt,bur,stoler,eksos og hydraulisk brekk så nå blir det limmo kjøring.Lysten på værst e92 prosjekt bygynner å ta overhånd så nå ser det ut som kan bli det hvis alle brikkene faller på plass. Vi gleder oss til 2012 sesongen med ny lastebil og bare BMW M biler i stallen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Med god hjelp av min fantastiske læregutt så har vi fått gjort ferdig torpedoveggen så nå er det enda en ting vi kan stryke av listen. er i gang med å tilpasse pedalboksen,radiator,oljekjøler og div småting før vi går på lakkering av karroseriet.

ajysa6hdm0wh7is8n6in.jpg

dlhqoaxw7li3xonbhsr0.jpg

kcgt3lax5lrheo62lew8.jpg

blir selvfølgelig carbonlokk over tunellen,der alle kabler og slanger skal ligge.

m4amrg66x9vu865i0rs2.jpg

yapn22ixayi3rmvn8yvi.jpg

ble jaggu god plass med ny torpedovegg så vi fikk plass til tårnstaget også.

0vb178eszhl8lyaw9yby.jpg

rmnee22am8478uv861ve.jpg

Da er planen klar for e46 M3'n også og den blir startet på straks.motoren er ikke Bmw men er ferdig og godt utprøvd allerede med godt over 700 hk så det kommer det til å bli bra skyv i e46'n. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5'n ble "ferdig" 03.30 på natta før gatebil,jeg har vært på ferie i frankrike så jeg kom hjem tre dager før gatebil så det ble tre lange dager med montering av kompressor,understell,bremser,eksos,brekk og så måtte jeg sveise igjen takluka,men med god hjelp av gutta boys så fikk vi den ferdig.

5me6zkw7ri1fzs76zq8w.jpg

9ua1i8njyw7g56lfsvi0.jpg

fire mann i arbeid midt på natta, jeg sveiset igjen taket mens trond ensrud fjærnet katalysatorene

qjg3svz2cawlmvgpmmgj.jpg

jfzapb1cr6tdhrz3dvbk.jpg

lso21yhygm8gege5qb9x.jpg

å, ja trelistene ble lakkert :D

yfmyjcno1kq4lnd8n3ug.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...