GtiGtr Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Tøffe prosjekter! Hvordan ble den Porschesengen i starten av tråden ? Legg gjerne ut litt bilder av andre prosjekter utenom de Bmw'ene du allerede skriver om!
andy91 Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Imponerende arbeid, Jarmund Og gratulerer så mye med sponsor!! Så E30n din på VW/Audi treff på rudskogen i høst, og den er om mulig enda mer bøllete i virkeligheten
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Takk alle sammen, hyggelig å høre. Porsche sengen er ikke så langt fra ferdig,men jeg får ikke brukt den før jeg bygger på huset og guttungen får nytt rom så den blir ikke prioritert for øyeblikket.
anders e30 Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Hei Jarmund. jeg har en e30 som jeg har bygger banebil av. trenger tenkte å høre med deg om du ville hjelpe meg med litt div jobber på den. finnet ikke noen kontakt info på deg her så derfor jeg spør her så kansje du tar kontakt på Mail adressen min. den er : atf@avasystem.no eller mob:40086331. mvh. Anders Tidemand-fossum.
DanH Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Jeg har brukt eposten som står på nettsiden. Sendt to eposter, uten å få svar.
anders e30 Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Hjemmesiden hans fungerer ikke lenger ser jeg. hvet ikke hvorfor.
hylle Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 http://inconsulting.no/ funker fint den, er kontaktinfo der
hylle Skrevet April 2, 2013 Skrevet April 2, 2013 Han svare nok når han komme innom her å kikke E kje alle som sitte bak en pc hele dagen vet du, Jarmund e som regel på verkstedet
jarmund e30m3-v8 Skrevet April 15, 2013 Forfatter Skrevet April 15, 2013 Hei, jeg har tre måneder pappaperm og det gjør ikke hverdagen mindre travel, i tilegg har jeg vært i Afrika og På påskeferie,men dan h jeg har svart på mailen din rett etter du sendte meg mail,men den har tydeligvis ikke kommet frem, så jeg kan prøve å sende den på nytt. Hjemmesiden min er blitt hacket og pro isp som leverer tjenesten jobber med å fikse det,men den funker. Ellers så er det bare å ta opp tlf og ringe, det er som regel det enkleste og jeg ringer alltid opp igjen
DanH Skrevet April 15, 2013 Skrevet April 15, 2013 Der var han Kan være morro med pappaperm, også Send meg gjerne eposten en gang til. Bare send til dherlan@hotmail.com
ken9boy19 Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 Den som gikk igår?bortskjemte unger i allefall Hvor vanskelig var det å få fangeren til e92 og forskjermen på breddekittet til e46 å passe? Mvh Kenneth nymoen
Freakshow Skrevet August 8, 2013 Skrevet August 8, 2013 litt av noen prosjekter! nesten litt urettferdig at noen folk er så flink!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå