Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i hos Endless-R gutta i trondheim og jobbet litt også,kommer mye gromt fra de gutta fremover og jeg ser frem til å sammarbeide med de. :D

0h3y7n0ulbpjhwot25m7.jpg

Nismo fabrikksbil. silvia s15 JGTC-300 GT series

ok8dphr0zznttzkz208n.jpg

8n5z6glu7h27wdjdhbmx.jpg

Skyline R34GTR fabriksbil fra nismo

ubd2bl1uou0kgbo9l309.jpg

9y1uamwxins5b50ahj5q.jpg

9y1uamwxins5b50ahj5q.jpg

lujh1vymcmokkafva3nd.jpg

er ikke bmw,men jaggu er det gromt :D

Skrevet

takk takk :D den skal kjøres av carlos conception, han har kjørt litt rallycross og rally før, kommer sikkert til å kjøre litt bakkeløp også.noe jeg kommer til å gjøre med min m3 også. :D har jobbet videre på tunellen i dag og skal lage girkasse fester og frese ut en girspak i morgen.

Skrevet
Thanx :D, nettsiden min har vært nede lenge nå og jeg har overhode ikke noe tid til å holde på med den heller,men skall få lagt ut noe bilder etterhvert jeg :D

får starte med grill tilhengeren jeg bygde på tre netter før garebil 06, det er en utrekkbar grill som er helt rå å bruke,den har også et låsbart kjølerom forran,hengeren er godkjent på biltilsynet :D

o9k0etlut40k4dkgqom7.jpg

e5w0agtggkr3lsm8p9re.jpg

cwc2py2eq56c5yfm0sc5.jpg

8stccxkgz06zjvxr40nb.jpg

uze3w7eydnr8zl778hsg.jpg

kommer mer senere :D

jeg vet hvem han rørleggeren er:O fetteren min er kompiss med han:O:P

PS rått prosjekt

Skrevet

men 1 ting jeg lurer på, jeg har tenkt og bygge en 325 over til m3 med s50b32 maskin og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få redistrert den, hvordan skal du få regga din nå du har et v8 beist!:o

Skrevet

He he nei slik er det nok ikke. det er masse muligheter for å kjøre på bane uten skilter,man kan kjøre med prøve skilter eller ha vogn og fører lisens,noe man må ha hvis man skal drive med motorsport uansett, skal du kjøre fri kjøring for registrerte biler på feks gatebil så er det innlysende at du må ha skilter,men man kan kjøre drifting,time atack eller exstreme uten skilter men med lisens på gatebil.

Banene i norge er i utganskpunktet laget for å kjøre med banebiler,dvs uregistrerte biler i diverse klasser innen motorsport,men de siste årene har det blitt pop med div "gatebil treff" der man kan kjøre registrerte biler. det er fortsatt masse muligheter for å kjøre uten skilter og da slipper man all den jævelskapen biltilsynet finner på også :D

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...