Spiritus Sancti Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Sist jeg snakka med han hadde han kjøpt seg den råeste e30'n hvertfall! Sier ikke mer:)
Sir Hofstad Skrevet August 19, 2009 Skrevet August 19, 2009 Incolsulting minner meg litt om "Insulting" (fornærmelse på engelsk)
Testpiloten Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Tøft prosjekt! (Sånn nå finner jeg igjen siden senere også)
325ti Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 Må bare slenge inn en her jeg også, helt itrolig og se og følge med på dette. Er skam imponert over evnene du sitter inne med! Stå på.
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 hvordan går det her da? Hei og takk for hyggelige tilbakemeldinger,det går i ett,men desverre ikke så mye med min egen v8 m3, da det jaggu krever tid å bli pappa også, i tillegg er det veldig mange kundebiler som kommer til å kreve mye tid fremover. Har fortsatt planer å bli med ferdig med v8 m3'n i vinter, e46 v10 m3'n får nok vente, har deler nok til å bygge opp en e30 med s14 motor og m3 "look" også men vurdere å bare selge alle m3 delene og hive e30 karroseriet da vinteren kommer til å gå alt for fort med de andre prosjektene. krymper platen for å få ut spenningene som kommer når man sveiser på tynnplater. Roltek dogbox'n er ferdig tilpasset med nytt clutchhus og girkassefester og så har vi frest ny girspak. ferdig grunnet tunnell Da gjenstår bare å bygge om dempertårnet for å få plass til carbon insuget så er den klar for montering.
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Ellers så vil jeg si at jeg har fått æren av å bygge opp carbon supraen til Radni molhanpour som driver Tevodekk. hele bilen er nå støpt i carbon av fediuk som driver HPC, nå skal jeg bygge deler av gulvet i carbon,ny torpedovegg,rammvanger,gulv,rørramme,montere air jack',fuelcell osv osv, det er et rimelig stort prosjekt, fordelen er at jeg har fått i oppdrag å kjøre bilen til sommeren da radni skal kjøre sin JGTC nissan selv,gjett om jeg gleder meg, bilen har bremset over 1000hk men jegv satser på en litt mer kjørbar variant på 600-700 hjulhester. læregutten brukte hele dagen på å skrelle av utslitte dekk og rydde opp i felger etter en morsom sladde sesong. det gikk med et par "show" hjul også, film kommer
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Sist jeg snakka med han hadde han kjøpt seg den råeste e30'n hvertfall! Sier ikke mer:) ikke sant, den er helt værst
RoaldJ Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 dra til sides... du har mye å henge fingrene i ser jeg.. rått!
jorg1s1 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Mye bra lesing her ja! Får håpe at Carlos ikke taker M3'n med en gang den blir ferdig da, sånn som han pleier å gjøre med det meste av biler han er borti
jarmund e30m3-v8 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Mye bra lesing her ja! Får håpe at Carlos ikke taker M3'n med en gang den blir ferdig da, sånn som han pleier å gjøre med det meste av biler han er borti He he ja det stemmer bra det, han har en tendens til å havne på taket ja, han prøvde å overbevise meg om at han hadde blitt så rolig og at ikke rullgardina datt ned med en gang lenger, dagen etter lå han på taket i andre sving på lynås..ha ha
jarmund e30m3-v8 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Kom med flere updates da He he det kommer i løpet av et par dager, er i full gang med supraen så jeg får ikke gjort stort på v8 m3'n om dagen,men jeg holder på å bygge opp en e30 med s14 motor osv som skal selges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå