Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Den tråden her er den mest spennende jeg har lest på dette forumet.Skikkelig glede å inspirasjon å se hva du jobber med,og får til. Bilen ser ut til og bli skikkelig grom,og jeg venter i spenning på å se den live på bane :) Ser ut som du veit hva du driver med ihvertfall. Kansje ikke så rart at du blir plukket ut til og jobbe for ferrari :)

En ting jeg lurte på..Endless-R? Hvem,, ?hva?? Jeg er fra Trondheim.Og bilmiljøet her er ikke Så stort..Aldri hørt om de men.Hva slags firma/team er det?

Skal ihvertfall følge iherdig med på denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gutter, jeg er utdannet bilopretter mens det enda var egen linje på skolen for det.nå er det kombinert karroseri og lakk og det virker på meg som om det går utover mye viktig ting, det var mye terping på metall bearbeideing og sveising når jeg gikk på bilskadereperatør linja.utover det så har jeg jobbet som lakkerer og mekanikker i tilegg til biloprettingen.

Det viktigste er egentlig at man er kreativ og interessert i å lære,nøyaktig og ikke minst tålmodig. det er selfølgelig viktig at man har teft for det man holder på med,men alle kan lære så lenge man lever. :D

Regner med å legge ut noen bilder av supraen i helgen,er godt i gang med å bygge nytt gulv og torpedovegg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tråden her er den mest spennende jeg har lest på dette forumet.Skikkelig glede å inspirasjon å se hva du jobber med,og får til. Bilen ser ut til og bli skikkelig grom,og jeg venter i spenning på å se den live på bane :) Ser ut som du veit hva du driver med ihvertfall. Kansje ikke så rart at du blir plukket ut til og jobbe for ferrari :)

En ting jeg lurte på..Endless-R? Hvem,, ?hva?? Jeg er fra Trondheim.Og bilmiljøet her er ikke Så stort..Aldri hørt om de men.Hva slags firma/team er det?

Skal ihvertfall følge iherdig med på denne tråden :)

Det er et japansk firma som leverer tuningdeler og som driver med salg av værste racerbiler. Radni molhanpour som driver Tevodekk er i tilegg forhandler for Endless i skandinavia. det er han som eier carbonsupraen og som nå har kjøpt en GT300-JGTC silvia fra endless i japan. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det er desverre lite nytt på bmw fronten desverre,men håper å sette i gang snart,har fått masse hendvendelser med ønsker om oppdateringer og folk som vil ha jobb. :D

så jeg sper på med noen ikke bmw relaterte biler og håper ikke jeg blir hengt,skal eventuelt gjøre det godt igjen med masse gromme m3 bilder senere :D

strekker opp en orginal GT300.JGTC silvia bygget av NISMO i japan.

Takskift etter en liten rulling. fikk støpt nytt tak i carbon, veier to kilo

eik5lbdvos06ch3qtwmx.jpg

01pfi1ancthj8e961iwt.jpg

1ip7wuu717ktn2s8z21k.jpg

g5aaagitsja9mxspr8an.jpg

etter ett strøk med klarlakk

jujuotcmky2wer5faa26.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal lage nye innerskjermer og en ny kanal.

wz8d2uqs1fp5950h9alm.jpg

har laserskjært emner som skal felles inn i de nye innerskjermene.

2imk27cw2fpunnqew4hu.jpg

Er i gang med carbonsupraen også. må lage nytt gulv i hele bilen,torpedovegg og rammevanger da det har blitt kappet ut før jeg fikk bilen. myyye jobb

a6umm9j2zdxyotk6aiez.jpg

baksetebunnen var kappet bort så da er det bare å begynne å konstruere nytt i carbon pluss en sikker tunell til alle rør,slanger og kabler

lidobkjn6rzgt96ugkts.jpg

pka7pi3wmdmjqwkdk3cl.jpg

85fdjx6bs83wsotogabp.jpg

w19pousipndy9278kv0a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil påstå at du har karosseri-verdens versjon av grønne fingre,ser bra ut dette.

Den laser-kutteren du bruker,er det et eget apparat eller får du andre til å kutte for deg? Lurte nemlig på om du kunne tatt på deg å kutte en liten dekor-plate til meg mot en neve dollar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...