gnmfr Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Er imponert bor på gård siden du har egen bane eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 jo takk,akkurat nå bor jeg i oslo,men har en kåk på bygda i asker også med mange mål tomt. da er det obligatorisk med egne cross baner vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Kan godt begynne som lærling hos deg mens jeg studerer på kveldstid her i Oslo! hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet November 21, 2009 Share Skrevet November 21, 2009 damn..veit ikkje ka e skal si altså etter å ha lest igjennom her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 Kan godt begynne som lærling hos deg mens jeg studerer på kveldstid her i Oslo! hehe. He he har allerede tre stykker som er ivrige på å lære og er flinke til å hjelpe til, men hadde det vært noen som kunne en del og var relativt oppegående som kunne vært med å bygget opp v8 m3'n så kunne vedkommende fått vært med på å disponere bilen. kanskje jeg skal arrangere mekanikker idol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 damn..veit ikkje ka e skal si altså etter å ha lest igjennom her.. he he du står fritt til å utale deg,vi bor tross alt i et fritt land Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Mekanikeridol er jo en glimrende ide, du må høre med tv2 om de stiller opp Send en mail til herr Flirende Larsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Savne bilder av bimmer`n din her! Istedet for dette Japcrap opplegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Kan ikke jeg og 2 kompiser komme å kjøre på banen din med hver vår atv da? Så kan vi jo vise deg åssen redskapen skal behandles:D Hah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 He he null stress,men det er bare å bli med i Norges cup'n det så kan du hærje litt. slenger ut et par supra/gt300 bilder for de som trenger noe inspirasjon,bygger opp enda en m3 om dagen også så det kommer bilder av det for de som har svakt hjerte og ikke tåler japsebiler. lager nye laserskjærte innerskjermer på gt300'n da de var bulkete og sveisene var fulle av sprekker ferdig tinnsparklet ferdig lakkert lager ny kanal da den gamle ikke var spesielt pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2010 Torpedoveggen bygynner å ta form rikelig med plass Har bygynt på ny tunell til slanger og kabler,bygger også resten av tunellen og carbon gulv. carbondeksel som kan skrus av hvis det skal inspiseres eller treke flere kabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Sykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Hadde bare jeg også hatt så sinnsykt peiling som du har :) Morsomt å følge med på tråden din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet Januar 15, 2010 Share Skrevet Januar 15, 2010 Drømmejobb - For ikke å nevne hvilken drøm det hadde vært å vært lærling der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2010 Takk for det,hyggelig det det er flere bilder på gatebilforumet for de som er interessert i det, ellers er det meste klart for min e46 M3 som får flossmann GTR widebodykitt med egne modifikasjoner og supra motor og ellers mye snacks. den kan jeg garantere at kommer til å bli bøs, må bare få tid til å begynne på den først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå