Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div

jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Kan godt begynne som lærling hos deg mens jeg studerer på kveldstid her i Oslo! ;-) hehe.

He he har allerede tre stykker som er ivrige på å lære og er flinke til å hjelpe til, men hadde det vært noen som kunne en del og var relativt oppegående som kunne vært med å bygget opp v8 m3'n så kunne vedkommende fått vært med på å disponere bilen. kanskje jeg skal arrangere mekanikker idol :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

He he null stress,men det er bare å bli med i Norges cup'n det så kan du hærje litt. :D

slenger ut et par supra/gt300 bilder for de som trenger noe inspirasjon,bygger opp enda en m3 om dagen også så det kommer bilder av det for de som har svakt hjerte og ikke tåler japsebiler. :D

jxr0irhqhcy2fxrsv8ld.jpg

lager nye laserskjærte innerskjermer på gt300'n da de var bulkete og sveisene var fulle av sprekker

ferdig tinnsparklet

giu0llqu7osvv3yof42u.jpg

ferdig lakkert

q653zdk8hfdwf76owps8.jpg

6q4v2ny216xxtggq11y7.jpg

hvfxfd32n4bm8of7xgf6.jpg

lager ny kanal da den gamle ikke var spesielt pen

p6ivff3r7moccnex1twu.jpg

zcbda5use0ezxqcxl8qn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det,hyggelig det :D det er flere bilder på gatebilforumet for de som er interessert i det, ellers er det meste klart for min e46 M3 som får flossmann GTR widebodykitt med egne modifikasjoner og supra motor og ellers mye snacks. den kan jeg garantere at kommer til å bli bøs, må bare få tid til å begynne på den først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...