olsensheep Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Dette er hva jeg kaller biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Takk for det, prosjektet er over hodet ikke lagt på is,Jeg har hatt lang pappaperm og jeg har brukt 8 måneder på carbonsupraen og bygger en heftig mustang nå om dagen og skal begynner på en porsche for ss performance om et par uker.Jeg skal også bygge en gokart med R1 motor og I tilegg jobber vi med nye store lokaler i Oslo og noen spennende prosjekter.Men om en måneds tid da er det klart for min egen M3, jeg skulle være fornuftig og ikke tukle med orginal motoren,meeeeeeeen nå har jeg gått for kompressor,man lever jo bare en gang. Tar opp igjen tråden så fort jeg begynner på den igjen. har døgnet ditt flere timer eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 Noen som er flittige iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 11, 2010 Forfatter Share Skrevet September 11, 2010 He he det er viktig å utnytte alle timene i døgnet ,har de siste ti årene skjelden sovet mer enn 5 timer om natta.det er ulempen ved å være litt for kreativ. Skal selge et e46 m3 karroseri nå da jeg røyk på mercedes lastebil og lukter kanskje litt på e92 m3. vi får se hva vinteren bringer. gleder meg max til å begynne på e30'n igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Jeg har lest gjennom denne tråden etpar ganger nå, er enig med dem fleste her inne, at jeg bare må bøye meg i støvet og løfte hatten. Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Dette er noe av det mest imponerende jeg har sett... Tydeligvis noen som har mer enn 24 timer i døgnet, og energi og pågangsmot til å bruke dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retardius Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Dæven steike mann . Må si du er en sykt dyktig mann . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 13, 2010 Share Skrevet September 13, 2010 Hvor kjøper du slike store carbon plater Jarmund, og hva er prisen på slikt? Skulle kanskje hatt til å lage "brannmur" viss jeg tar ut baksetet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 13, 2010 Forfatter Share Skrevet September 13, 2010 takk guttær.. jeg lager selv eller kjøper hos HPC Comosites/ Paal Fediuk. de koster rundt 3000 kr pluss moms for 2x1 meter. litt avhengig av tykkelse selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 14, 2010 Share Skrevet September 14, 2010 ikke bare ett prosjekt å følge med på her nei! stiller meg bare pent i i skrytekøen, og sier BRAVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Takk folkens kan med glede informere om at jeg har børstet støvet av m3'n min og skal så smått begynne å jobbe på den innimellom fremover samtidig som jeg bygger mustang og en porsche for ss performance. kommer bilder fortløpende. plukket ut motoren og skal bygge torpedovegg,tunell,fjærne gulvet forran og bak og bygge nytt, 10x18 med 280 slics,med senterbolthubben så bygger de mer ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Godt og se at du "puster støv" av den gamle Noen kjangs for at den står klar til sesongen -11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Godt og se at du "puster støv" av den gamle Noen kjangs for at den står klar til sesongen -11? Kan virke sånn på innsatsen Dette her blir tøft å følge med på! Husk flittige oppdateringer med bilder, du som har så mange timer i døgnet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Hei jada det er ingen ting som skal stå i veien for at den blir ferdig til våren. etter å ha bygget carbon supraen så er den m3'n småtteri,men har lyst til å få den skikkelig værst så det tar nok noe tid, våren kommer som vanlig alt for fort. jeg gleder meg max til å kjøre denne til sommeren. det kommer bilder fortløpende akkurat nå har jeg nok med å rydde ut av bilen da den er stappa full av driit siden den har stått ett år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 ble 10,5x20" show felger.er ikke noe å kjører med men kan være kult på utstilling. skal bygges om til senterbolt og lakkeres da de flasser.. 280 slicksa så pluttselig smale ut. de må faktisk spaces ut, den er greit brei den m3'n få på dekk og slippe den helt ned så kan det bli bøs.. nytt proskjekt, porsche seng til guttungen. skal tette sidene og lage seng oppi til guttungen, må få på noe grom lakk og noen svære hjul så er det en veldig orginal og ikke minst dyr barneseng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå