Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div

jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det, :D prosjektet er over hodet ikke lagt på is,Jeg har hatt lang pappaperm og jeg har brukt 8 måneder på carbonsupraen og bygger en heftig mustang nå om dagen og skal begynner på en porsche for ss performance om et par uker.Jeg skal også bygge en gokart med R1 motor og I tilegg jobber vi med nye store lokaler i Oslo og noen spennende prosjekter.

Men om en måneds tid da er det klart for min egen M3, jeg skulle være fornuftig og ikke tukle med orginal motoren,meeeeeeeen nå har jeg gått for kompressor,man lever jo bare en gang. :D

Tar opp igjen tråden så fort jeg begynner på den igjen. :D

har døgnet ditt flere timer eller?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he det er viktig å utnytte alle timene i døgnet :D ,har de siste ti årene skjelden sovet mer enn 5 timer om natta.det er ulempen ved å være litt for kreativ. :D

Skal selge et e46 m3 karroseri nå da jeg røyk på mercedes lastebil og lukter kanskje litt på e92 m3. vi får se hva vinteren bringer. gleder meg max til å begynne på e30'n igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takk folkens :D kan med glede informere om at jeg har børstet støvet av m3'n min og skal så smått begynne å jobbe på den innimellom fremover samtidig som jeg bygger mustang og en porsche for ss performance. kommer bilder fortløpende.

plukket ut motoren og skal bygge torpedovegg,tunell,fjærne gulvet forran og bak og bygge nytt, :D

b5iuijvyvu5p91z8sztz.jpg

9feuoqq8prs6t9566htt.jpg

10x18 med 280 slics,med senterbolthubben så bygger de mer ut.

chnqhj06bugs5zar9iwt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se at du "puster støv" av den gamle :)

Noen kjangs for at den står klar til sesongen -11?

Kan virke sånn på innsatsen ;)

Dette her blir tøft å følge med på! Husk flittige oppdateringer med bilder, du som har så mange timer i døgnet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jada det er ingen ting som skal stå i veien for at den blir ferdig til våren. etter å ha bygget carbon supraen så er den m3'n småtteri,men har lyst til å få den skikkelig værst så det tar nok noe tid, våren kommer som vanlig alt for fort. jeg gleder meg max til å kjøre denne til sommeren. :D det kommer bilder fortløpende akkurat nå har jeg nok med å rydde ut av bilen da den er stappa full av driit siden den har stått ett år :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble 10,5x20" show felger.er ikke noe å kjører med men kan være kult på utstilling. skal bygges om til senterbolt og lakkeres da de flasser.. 280 slicksa så pluttselig smale ut. :D

ph7gug5i3z2k9wmeyjes.jpg

de må faktisk spaces ut, den er greit brei den m3'n

ceye38s7w0miy93zh3nv.jpg

få på dekk og slippe den helt ned så kan det bli bøs..

sv7x91c0x73yx6ufzpbt.jpg

nytt proskjekt, porsche seng til guttungen. skal tette sidene og lage seng oppi til guttungen, må få på noe grom lakk og noen svære hjul så er det en veldig orginal og ikke minst dyr barneseng. :D

37mg2x4rckkjnblj5j0u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...