Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

takk gutter, chuck norris du liksom..hehe skal legge an så kult skjegg og få kockeysveis så er jeg der. kunne godt tenkt meg noen sparringsrunder med han uten hollywood effekter.. :D

Blir mest porsche og mustang om dagen,men jobber med med min innimellom senest i dag,men det er ikke så spennende med slipe sparkel bilder :D

Det var nye bremser på mustangen men kunden ville ha enda større, 330 mm, seks stempla wilwood, de så store ut helt til jeg fant frem bremsene til min M3, e60 M5 de calipperne er grisestore. :D

394vnae6p8s0ztw5soeb.jpg

pgc8ltegxgmpcx4pa51k.jpg

j912nnd7d22pydde91kq.jpg

plzrvi574rrk0q8sfkhv.jpg

x3nuze39h58vumh0datf.jpg

måtte ha større shelby felger og gitt :D

ryjhggzta83mjcvhnq29.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lest gjennom tråden nå, er sykt arbeid du gjør, og alt blir jo like strøkent! ganske IMPONERT :D tror det hverfall er noen som ikke har en lik arbeidsdag som de fleste andre! heldig :)

håper det skjer noe her?

kjør hvertfall på med mer bilder av alle bilene, er bare gromt :D

Takk for det,hyggelig å høre, ja mine arbeidsdager er nokk ikke helt a4 :D det skjer VELDIG mye om dagen men det er ikke alt jeg kan gå ut med enda. når vi kommer inn i det nye lokalet blir det bånn gass på m3'n,skal bygge en m5 med kompressor til teamkompisen min og bygge racelastebil før våren også så det blir travelt i vinter. :D

får kjøre en åpen dag i det nye lokalet eller et bmw treff eterhvert kanskje:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir minimum felgstørrelse når du skal ha de bremsene på E30'en?

kunne forøvrig godt tenkt meg den mustangen. Tenker det koster noen pene lapper med alt dere har gjort? tenker da spesielt på understellet.

vet ikke enda,har ikke fått skivene enda,men jeg håper det går med 18" men tror det er 19" på m5 orginalt så det kan hende det blir det. :D

ja den mustangen kunne jeg tenkt meg også,men jeg kommer nokk til å bruke den mer enn kunden alikevell, bilen har kostet over en million kroner hitill så den hadde ikke blitt billig,men eieren er milliardær og en av norges rikeste så jeg tror ikke han blir blakk og må selge med det første. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at jeg ikke har lagt merke til tråden før, har lest gjennom hele nå, og det har vært storkos hele veien! Sinnsykt bra platearbeid, og ikke minst pågangsmot! Råeste jeg noen gang har sett, og lest, så du fortjener så absolutt all skryten du har fått frem til nå! :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lest gjennom tråden nå, er sykt arbeid du gjør, og alt blir jo like strøkent! ganske IMPONERT :D tror det hverfall er noen som ikke har en lik arbeidsdag som de fleste andre! heldig :)

håper det skjer noe her?

kjør hvertfall på med mer bilder av alle bilene, er bare gromt :D

Takk for det,hyggelig å høre, ja mine arbeidsdager er nokk ikke helt a4 :D det skjer VELDIG mye om dagen men det er ikke alt jeg kan gå ut med enda. når vi kommer inn i det nye lokalet blir det bånn gass på m3'n,skal bygge en m5 med kompressor til teamkompisen min og bygge racelastebil før våren også så det blir travelt i vinter. :D

får kjøre en åpen dag i det nye lokalet eller et bmw treff eterhvert kanskje:D

jaa kjør åpen dag, garantert at jeg kommer da hvertfall! virker som du har litt og gjøre i vinter da, men så proff du er så fikser du vel det lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW bremsene var jo heeeelt syke :) Og likte felgene til mustangen. Rett stuk det der. Har det blitt bestemt hvor nytt lokale er nå, eller er jakta fortsatt i gang?

he he ja de er drøyt store. :D 17" shelby felger og skam senking ble skikkelig bøllete. har funnet et par gromme lokaler på drøye 1000 kvadrat så håper det blir bestemt noe i løpet av uka, skal se på to lokaler til i morgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har sagt det før, men jeg skulle ønske jeg hadde bare halvparten av din energi og kunnskap, det hadde uansett gjort meg ufattelig mye flinkere enn jeg er i dag :)

Takk for det, det er bare å være tålmodig og prøve seg frem,mye stammer fra kunnskap og utdannelse men man kommer langt med å være kreativ,tålmodig og fingernem. stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...