Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Hei du, veldig bra tråd, dyktig kar !

Jeg lurte litt på den M5 kassa du sa du skulle bruke i begynnelsen av tråden, du skrev at den har 2" inngående aksel, men har ikke S6S 460 kassa "bare" 36mm inngående aksel som på 560 kassa fra 850CSi forøvrig? Eller var det snakk om en annen kasse? Mulig du har snakket om dette en annen vei, men har ikke tid til å lese hele tråden nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja de er drøyt store. :D 17" shelby felger og skam senking ble skikkelig bøllete. har funnet et par gromme lokaler på drøye 1000 kvadrat så håper det blir bestemt noe i løpet av uka, skal se på to lokaler til i morgen. :D

Høres bra ut. Det er LITT trangt der du er nå. Får håpe jeg får se deg på riktig side av oslo nå da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, veldig bra tråd, dyktig kar !

Jeg lurte litt på den M5 kassa du sa du skulle bruke i begynnelsen av tråden, du skrev at den har 2" inngående aksel, men har ikke S6S 460 kassa "bare" 36mm inngående aksel som på 560 kassa fra 850CSi forøvrig? Eller var det snakk om en annen kasse? Mulig du har snakket om dette en annen vei, men har ikke tid til å lese hele tråden nå :)

Takk for det, det er orginale m5 kassa jeg skal bruke ja, og fant ut at den ikke var 2" jeg også,var bare christer på PBC som sa det når han skrøyt fælt av kassa,så den er 36mm ja,men grom er den uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he ja de er drøyt store. :D 17" shelby felger og skam senking ble skikkelig bøllete. har funnet et par gromme lokaler på drøye 1000 kvadrat så håper det blir bestemt noe i løpet av uka, skal se på to lokaler til i morgen. :D

Høres bra ut. Det er LITT trangt der du er nå. Får håpe jeg får se deg på riktig side av oslo nå da :wink:

He he alt blir trangt hvis man har nok prosjekter..men nå ser det ut som det blir 1280 kvadrat på alnabru så da har jeg to min til jobb og du kan få egen fotoavdeling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, veldig bra tråd, dyktig kar !

Jeg lurte litt på den M5 kassa du sa du skulle bruke i begynnelsen av tråden, du skrev at den har 2" inngående aksel, men har ikke S6S 460 kassa "bare" 36mm inngående aksel som på 560 kassa fra 850CSi forøvrig? Eller var det snakk om en annen kasse? Mulig du har snakket om dette en annen vei, men har ikke tid til å lese hele tråden nå :)

Takk for det, det er orginale m5 kassa jeg skal bruke ja, og fant ut at den ikke var 2" jeg også,var bare christer på PBC som sa det når han skrøyt fælt av kassa,så den er 36mm ja,men grom er den uansett :D

Okey, ja den skal vell fungere utmerket den vil jeg tro :D

Hva er planen med motoren nå som det blir kompressor da? 11:1 i kompforhold er ikke akkurat ideelt for heftig overlading ;) I tillegg er det elektroniske gasspjeld, 4 vanoser og g-sensor-styrt oljepickup! Tenker du orginal hjerne?

Hva slags kompressor er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mest sansynlig autronic,men kan hende vi bygger om ledningsnettet og bruker orginal ecu. det blir ESS kompressor og det har i aller høyse grad vist seg at motoren funker sinnsykt bra med presse. jeg har aldri kjørt noe som river løs i sjette gir før men det var ikke noe problem med ess kitt med e85 og 0,5 bar ladetrykk på bilen til endre og martin,de har brukt bilen i hele år uten å gjøre noe anne enn å bytte mye bakdekk og fylle bensin så jeg gleder meg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig ! 0,5 på orginal innmat ? Uten intercooler? Morro hva ordentlig motorstyring får til ja :D Kjører de SM4 eller? Hva får de ut av det da, 550 - 600 hk? Skulle holde en stund i en e30 hvertfall :D

Ja gleder meg til å se denne in action, er det fortsatt snakk om å leie den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he alt blir trangt hvis man har nok prosjekter..men nå ser det ut som det blir 1280 kvadrat på alnabru så da har jeg to min til jobb og du kan få egen fotoavdeling :D

Det blir bra. Bilen vi har prata om gjør seg vel ikke ute i snøen, og stakkars modellen kommer til å fryse - så du får piske opp ett studio ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he alt blir trangt hvis man har nok prosjekter..men nå ser det ut som det blir 1280 kvadrat på alnabru så da har jeg to min til jobb og du kan få egen fotoavdeling :D

Det blir bra. Bilen vi har prata om gjør seg vel ikke ute i snøen, og stakkars modellen kommer til å fryse - så du får piske opp ett studio ;)

Ja da er lokalet i boks,flytter inn 1 desember. 1200 kvadrat,hvor det blir lakkering,syredypping,eloksering,sandblåsing,støping av carbon/glassfiber,maskinering og selvfølgerlig mest custom bilbygging.oppdatering kommer fortløpende så fort vi flytter inn. da blir det også bånn gass på v8 m3'n. i morgen går ferden til tyskland hvor vi skal hente en M5 som blir kompressormatet og custom GTR widebody kitt på.

Nye og gamle kunder ønskes velkommen over nyttår :D

7es8q90eq9w61cb91h1n.jpg

jeg lager noe ala dette.

fuqq3ziavsc3ou5bxihx.jpg

9e6cu3kb8bsq22xbu95v.jpg

nye lokalet på alnabru

ybgodk9ykp8ogzre37ms.jpg

litt av verkstedet,har potensiale dette.

f0emtv3sfy30o150pnv2.jpg

cf5hiozollpus7r8rfsb.jpg

dette var en liten forsmak. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...