Spiritus Sancti Skrevet Desember 22, 2010 Share Skrevet Desember 22, 2010 Ser bra ut! Så du skreiv på face noe med "før formlaging" eller noe.. Skal du lage flere sånne GTR sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2010 Nei, kun til min m3 og tarjei sin på ss performance. han betalte over 50 lapper for det så det er greit å ha former når man skal ha det på en banebil,hvertfall hans med en potent v10'r O gledelig jul til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Støping av former til e46 M3 GTR bodykitt for de som måtte være interessert ferdig polert og etter tre runder med slippmiddel ferdig med gelcoaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 da er vi i gang med svapox med cabosil,bommulskutt og glassbobler. klar for gips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Dere tjener jo de 50 inn på ett blunk hvis dere selger noen av disse kitta da? Eller kanskje dere ikke er hypp på at "alle" skal kjøre rundt med sånne på banen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 første lag med gips ferdig med to lag gips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Må si det er morsomt å se hvor mye du kan, blir overrasket hver gang. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 he he eller hvor mye jeg kan lære,kunne støpe fra før,men har vært heldig å fått mye bra tips og lært mye nye teknikker av en kompis som driver med 3D scanning og kompositt på høøøøyt niva, han lager kanon deler osv til forsvaret og helikopter deler i carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2010 Dere tjener jo de 50 inn på ett blunk hvis dere selger noen av disse kitta da?Eller kanskje dere ikke er hypp på at "alle" skal kjøre rundt med sånne på banen? hehe Helt riktig jeg kunne pumpa ut slike sett,men disse er kun til meg og tarjei, hvertfall for en stund, på sikt er blir det nok muligheter. gleder meg max til å begynne på E46'n,har ny motor på hånda men må nesten gjøre ferdig E30'n først. dammit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Ja, viktig å ha evnen til å lære nye ting. Hoooy, såpass ja, du har hvertfall hatt en god "lærer" da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 stemmer det,er man ikke interessert i å lære mer hele tiden så må jo sette bort alt til andre,jeg ønsker å gjøre mest mulig selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Riktig innstilling det. Men man må jo gjerne ha midler for å lære seg mye av det du gjør, og det er det ikke alle som har, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 tja, å jobbe med hendene koster ikke noe,men noe utstyr trenger man selvfølgelig,man må selvfølgelig ta det over tid, har selv jobbet med bil i 15 år og jobbet mer enn de fleste og investert i mer og mer utstyr underveis.det kan jeg nyte godt av nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Du har jo ganske peiling.. Er ute etter en dreibenk, er jo forsåvidt ute etter en pga jeg er snekker.. Men merker det med e30 prosjektet at jeg kunne trengt en til å dreie metall også.. Er såntno dyrt eller? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2010 står en på finn til 8 lapper. billigere enn det er nok vanskelig å finne. da er det som regel en grunn til at de er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå