Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Er hvertfall en SYK bil!:-)

Her er en film av en tilsvarende som den roger sandberg hadde,

http://www.youtube.com/watch?v=io5jzxHL-AU

Funker!:)

God damm..funket rimelig greit det ja, kanskje jeg ikke skulle ha fjærnet firehjulstrekken. hadde vært moro og funnet ut noe mer om hva min hadde vært med på, var visst en schuman som kjørte den sist. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende arbeid du gjør, må nesten følge med her. Hadde bare alle hatt pågangmotet og kunnskapen så du har, tror jeg mange her i Norge hadde hatt brukbar bruksbil om ikke mere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hvertfall en SYK bil!:-)

Her er en film av en tilsvarende som den roger sandberg hadde,

http://www.youtube.com/watch?v=io5jzxHL-AU

Funker!:)

God damm..funket rimelig greit det ja, kanskje jeg ikke skulle ha fjærnet firehjulstrekken. hadde vært moro og funnet ut noe mer om hva min hadde vært med på, var visst en schuman som kjørte den sist. :D

Funker ålreit det der ja! Hehe.. Ja hadde vært morro for oss andre også, for disse vokser ikke på trær lenger.. Kan ikke si jeg har hørt om noen Schuman som har kjørt div.1, men jeg skal prøve å sjekke opp litt rundt det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha :D Får vi noen bilder av E30'en din snart? :)

Skal ha en porsche 911 turbo også da :D ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...