VegarVS Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 stilig jarmund! er kjempemoro å se på alt du lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 1, 2011 Share Skrevet Januar 1, 2011 Jeg må bare spørre... Den e30 m3'n.. er det gamlebilen til Roger Sandberg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2011 aner ikke, jeg kjøpte den av gatebil eier leif nilsen,vet ikke hvem som hadde den før,bortsett fra at den gikk i rallycross div1 i sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Er hvertfall en SYK bil! Her er en film av en tilsvarende som den roger sandberg hadde, http://www.youtube.com/watch?v=io5jzxHL-AU Funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 stilig jarmund! er kjempemoro å se på alt du lager Takk for det. hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Er hvertfall en SYK bil!Her er en film av en tilsvarende som den roger sandberg hadde, http://www.youtube.com/watch?v=io5jzxHL-AU Funker! God damm..funket rimelig greit det ja, kanskje jeg ikke skulle ha fjærnet firehjulstrekken. hadde vært moro og funnet ut noe mer om hva min hadde vært med på, var visst en schuman som kjørte den sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Imponerende arbeid du gjør, må nesten følge med her. Hadde bare alle hatt pågangmotet og kunnskapen så du har, tror jeg mange her i Norge hadde hatt brukbar bruksbil om ikke mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 Er hvertfall en SYK bil!Her er en film av en tilsvarende som den roger sandberg hadde, http://www.youtube.com/watch?v=io5jzxHL-AU Funker! God damm..funket rimelig greit det ja, kanskje jeg ikke skulle ha fjærnet firehjulstrekken. hadde vært moro og funnet ut noe mer om hva min hadde vært med på, var visst en schuman som kjørte den sist. Funker ålreit det der ja! Hehe.. Ja hadde vært morro for oss andre også, for disse vokser ikke på trær lenger.. Kan ikke si jeg har hørt om noen Schuman som har kjørt div.1, men jeg skal prøve å sjekke opp litt rundt det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 3, 2011 Share Skrevet Januar 3, 2011 du er en syk mann... mektig imponert av alle dine kunnskaper!!! lykke til med alle dine prosjekter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Thanxx, bygger messe stand for addidas om dagen så nå stikker jeg på verkstedet og utagerer med noe jobbing på e 30'n min. bygging av gulv og tilpassing av fuelcell står på planen. bilder kommer 20 januar går turen til usa for innkjøp av en rekke grombiler bla flere M3'r....deeilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Riv med deg en 68' Charger til meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha Får vi noen bilder av E30'en din snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Riv med deg en 68' Charger til meg da. he he den er grom den, med min nye sammarbeidspartner skal ha meg til å bygge 65 lincoln continental først, men jeg burde vel få ferdig mustangen hans før jeg setter igang med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha Får vi noen bilder av E30'en din snart? Skal ha en porsche 911 turbo også da ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Haha, steike. Har mye å gjøre da ser jeg! Hvor mange ansatte har du? Hadde lett hjulpet til om jeg hadde bodd nærmere nå som bilen min ikke er å se til om dagen, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå