jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 vi er bare to fulltidsansatte for øyeblikket pluss tre som er med på kvelder og helger,men det var før vi fikk 1200 kvadrat og boltre oss på så nå må vi nok bli flere snart, har mye spennende på gang i 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Da jobber dere effektivt gitt! Gleder meg til å se alle de ulike prosjektene du er innom iløpet av 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha Får vi noen bilder av E30'en din snart? Skal ha en porsche 911 turbo også da ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he tehe... hørtes jo morsomt ut. kan bare skru og ikke noe særlig platearbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha Får vi noen bilder av E30'en din snart? Skal ha en porsche 911 turbo også da ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he tehe... hørtes jo morsomt ut. kan bare skru og ikke noe særlig platearbeid det fine er at alt kan læres, så lenge man er oppegåend eog interessert i å lære noe nytt er alt mulig, jeg lærer noe nytt hver dag og det er ingen ting som er bedre enn å kunne være mest mulig selvhjulpen når man liker å bygge bil. det er mye mer enn plate arbeid i det å bygge bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 En ting er helt sikkert, du har mange baller i luften men absolut kunnskapen til å fullføre dem! hadde gjerne hjulpet deg iblant jeg men veit ikke hvor mye hjelp det er i en 20år gammel hobbymekaniker uten alt for mye kunnskaper i det verkstedet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 det er sant det:P ingenting er umulig:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 som sagt så lenge man er interessert i å lære og selvfølgelig faktisk lærer noe etterhvert er alle til hjelp. med instruksjoner om hva og hvordan ting skal gjøres er det ikke noe problem, fikk kona til å bytte bremser med litt veiledning så alt er mulig. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Det hadde jaggu vært en liten drømmejobb å fått være med i verkstedet der ja. Da kunne til og meg jeg vurdert å flytte sørover. men det måtte i såfall ha vært i tillegg til jobben som maskinist på bøljan blå. Tror nok ikke du vil få problemer med å få tak i arbeidskraft ihvertfall. Enormt mange flinke folk der ute som kunne tenkt seg slike muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha Får vi noen bilder av E30'en din snart? Skal ha en porsche 911 turbo også da ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he Når jeg kommer meg på Nordsjøen så tror jeg at jeg legger inn en søknad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Hva gjør du med det gamle verkstedet? Jeg og noen venner er ute etter et sted å skru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 beholder verkstedet i asker, har mange prosjekter som trenger lagring pluss at team kompisen min skal bygge M5 der fremover. desverre, ikke lett å få tk i noe i asker desverre, har hatt lokalet i 13 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enverl Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Dessverre så er det så si umulig. Jeg har egentlig vært ute etter all slags lokale bare det er fire vegger rundt. Men det lar seg ikke gjøre. Det hadde vært morro å komme innom en dag og titte om det er mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 Hold på hatten, jeg er i gang med e30'n igjen, begynte bla med gulvet baki samt tilpassing av fuelcell, har rotet bort speilrefleks kameraet ett sted så fikk ikke tatt noen bilder,men tar med ett annet kamera i morgen så skal jeg få knipset litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 Bare å knipse i vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 13, 2011 Share Skrevet Januar 13, 2011 jaa.. masse bilder.. er en drøm å se alt du gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå