Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha :D Får vi noen bilder av E30'en din snart? :)

Skal ha en porsche 911 turbo også da :D ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he :D

tehe... hørtes jo morsomt ut. kan bare skru og ikke noe særlig platearbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha :D Får vi noen bilder av E30'en din snart? :)

Skal ha en porsche 911 turbo også da :D ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he :D

tehe... hørtes jo morsomt ut. kan bare skru og ikke noe særlig platearbeid

det fine er at alt kan læres, så lenge man er oppegåend eog interessert i å lære noe nytt er alt mulig, jeg lærer noe nytt hver dag og det er ingen ting som er bedre enn å kunne være mest mulig selvhjulpen når man liker å bygge bil. det er mye mer enn plate arbeid i det å bygge bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er helt sikkert, du har mange baller i luften men absolut kunnskapen til å fullføre dem! :applause:

hadde gjerne hjulpet deg iblant jeg men veit ikke hvor mye hjelp det er i en 20år gammel hobbymekaniker uten alt for mye kunnskaper i det verkstedet der :wink::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jaggu vært en liten drømmejobb å fått være med i verkstedet der ja.

Da kunne til og meg jeg vurdert å flytte sørover. ;) men det måtte i såfall ha vært i tillegg til jobben som maskinist på bøljan blå.

Tror nok ikke du vil få problemer med å få tak i arbeidskraft ihvertfall. Enormt mange flinke folk der ute som kunne tenkt seg slike muligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en syk mann! Ikke mange som tar seg en liten tur til USA og kjøper seg "bl.a flere M3", haha :D Får vi noen bilder av E30'en din snart? :)

Skal ha en porsche 911 turbo også da :D ..he he. det er nok ikke jeg som skal ha alt gitt. kommer bilder i morgen,klør etter å begynne på e30'n igjen. våren kommer alt for fort og vi skal bygge to porscher RSR, fem E46 M3 banebiler,mustangen, og en haug andre biler og ikke minst mine egne..begynner å få dårlig tid gitt så hvis det er noen som er interessert i å bli med å jobbe på bilene i det nye lokalet på alnabru så kan vedkommende få bli med på mye gøy, kommer ikke til å bli rik av det,men kommer til å få kjøre mye gromt. mekanikker idol 2011 ??? he he :D

Når jeg kommer meg på Nordsjøen så tror jeg at jeg legger inn en søknad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...