jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 har følgt tråden fra tid til annen, siden den dukket opp. må si jeg liker arbeidet ditt, og evnene dine stå på! Takk for det. gjør ferdig gulvet baki om dagen så jeg får sveiset på bakplaten,greit å slippe å henge over bakplata med tanke på sliping sveising osv. begynner å ta form, skal lage en en del flere deksler osv baki,men har fått gjort nokk til å sveise på bakplata og begynner å lage hele gulvet inni bilen pluss tunell og torpedovegg. tilpassing av carbondeksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Likar sansen din for detaljer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2011 thanx, detaljer er viktig vettu. hvertfall for meg, kan ikke bare slenge noe sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 tøft! blir så tøft med alle detaljene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DreRacing@ Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 for å pirke litt på detaljene så ser det ut som det hullet helt til venstre, skulle vært litt lenger til høyre... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 for å pirke litt på detaljene så ser det ut som det hullet helt til venstre, skulle vært litt lenger til høyre... hehe Da skal jeg lage en ny plate kun for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 La merke til det jeg også, DreRacing, men tenkte kanskje det var synsbedrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 hehe. helt sykt arbeid du gjør! her har dem fleste mye og lære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Rått bygg dette Her stopper det ikke på egenskaper ivertfall Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 La merke til det jeg også, DreRacing, men tenkte kanskje det var synsbedrag. neida jeg hadde laget flere plater og klarte selvølgelig å sveise inn feil, hullet er 5,5 mm feil,men jeg har laget ny i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 hehe. helt sykt arbeid du gjør! her har dem fleste mye og lære He he takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Rått bygg dette Her stopper det ikke på egenskaper ivertfall Mvh Takk for det,må jo kunne brukes il noe jeg også har jobbet med bilen i dag også,men måtte jobbe mest med porschen til SS Performance, skal få sneket meg til å jobbe litt med M3'n i helgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 SS sin Porche ja. Du har hatt et par hender på mange fine bygg etter hvert nå ser frem til bildeuppdate Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 he he jo takk, skal bygge 6 stk bmw'r, to Porsche RSR i vinter også, pluss en vetran bil som skal bli el bil for å nevne noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 21, 2011 Share Skrevet Januar 21, 2011 klar for ny barnas dag i år eller Jarmund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå