Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Er i gang med innredning av verksted og flytting av utstyr om dagen så det blir noen dager mellom hver gang jeg får gjort noe på bilene,men skal få fortsatt på min m3 i løpet av uka.

Hylle på forumet her er ny hjelpemann på verkstedet og står på som bare det så nå øker effektiviteten på byggingen fremover. :D

tnvidebjm0gi5v4hzynw.jpg

maling på gang.

p0sdxo21qu5slz6a95m1.jpg

det ser ut som hylle sover,men han skjærer ut folie så vi får laget sjakkbrett mønster på veggene.

dbyyj6yts465440uzadb.jpg

mustangen er på plass, kontor/kundemotak skal bygges i bakgrunden, skal få inn glassvegger så fort vi er ferdig med snekkringen.

92b7lhk6urjsnbszxjyj.jpg

hylle merker opp etter laserstreken.

x15wvgm4jvuovvda29jv.jpg

første strøk med rød maling,blir svart sjakkbrettmønster mellom det røde og hvite på veggene. luft tromler er på plass, eksosavsug,luftrør og støv og sveiseavsug skal opp til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rzj8dpxlcw33syu0k3w3.jpg

jeg skal legge press på gutta med å henge opp en klokke så gutta ser hvor fort tiden går :D

h9rnbwxw86gks3928od1.jpg

lamper over wurt seksjonene, hylle mener jeg er reine jan thomas som skal ha alt til å matche og alt skal være gjennomført. kanskje jeg skal starte skjønnhets salong. :D

oxhquw0psdrt8jiaxg91.jpg

final touch by jan thomas :D

p39omwwidq3vcgjv5bmr.jpg

gulvet skal vaskes, det er egentlig strøken grå epoksy maling der,men planen er å male alle arbeidsplassene røde mens resten av gulvet blir malt lyst grått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jo takk det har ikke gått helt etter planen, skulle en uke til san augistin å nyte sol og varme sammen med kone og barn,men skjebnen ville det annerledes så jeg ble jævelig syk og fikk ikke lov til å fly hjem igjen så jeg har liggi rett ut under dyna,med jakke på grand canaria og ventet på å få lov til å dra hjem, så i går gikk endelig turen hjemmover og formen er rimelig grei så i dag var det bare å reise rett på verkstedet, så vi fikk jobbet litt på m3'n og hengt opp slipeavsug. skal prøve å få ut noen bilder i løpet av kvelden. blir bånn gass i morgen og hele helgen nå kommer sesongen alt for fort. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...