Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

He he råd har han nok,men ja det er ikke noe problem å reparere det, problemet er bare at når man har en carbon del som ikke er lakkert så vil man selfølgelig se at det er en skjøt der man har reparert.men det blir like blankt å fint, hadde delen vært lakkert hadde man ikke sett det. be han ta kontakt på 91599359 så kan vi diskutere det. :D synd det ikke var til 360 challange, det har jeg laget form til allerede. :D

Ja, han har nok råd, men han synes the er kjipt å bruke 100 000,- på en ny diffuser. Mulig vi bytter inn denne snart til fordel for en Ferrari FF, så da er det kanskje vi som må få reparert dette. Men da er det altså mulig å reparere tålig bra :applause: Skal ta å tipse han om deg.. Har skjønnt du er litt Ferrari mann, så at du hadde en form til 360 Challenge var ikke overraskende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja det ble litt dytting både forran og bak på bane bilen når vi kjørte ferrari chalange scandinavia.med ferraris delepriser så er det greit,en enkel tur i sanfella eller dekkstabelen kunne fort koste et par hundre tusen. :shock: Si ifra uansett hvis det er noe jeg kan hjelpe til med på karroseri fronten.skal gi bedre priser og service enn noen andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

He he det er ikke stille på verkstedet hvertfall. :D har så mange bilder på pc'n at jeg får ikke inn fler,men skal få plukket opp en ny en dag jeg får tid.

M5'n har fått inn FIA bur og skal få nytt understell og ESS kompressor kitt til helga så da er den klar for limmo drifting :D

E30 M3'n har faktisk fått litt pleie den også med god hjelp av min superflinke hjelpegutt alex så nå har jeg bare litt igjen på torpedoveggen og en innerskjerm av karroseriarbeidet.

fikk jaggu satt inn pedalboksen i dag også. skal prøve å få ut noen bilder i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det, er hjemme med syk sønn i dag så fikk ut noen bilder på en minnepenn.

38wvdvf9jsjg5jvn70lc.jpg

siste innspurt på mustangen

geyzkpmugy8lqvojvdra.jpg

tunell og torpedo jobbing

c9fg1dhit0q23ifrwoyw.jpg

feste til hyd brekk.

hz2zjcjx3bq6bpnzloef.jpg

alex er kjempeflink og klipper,knekker og sveiser som bare det. fast learner :D

c6d2cvan29xbc86goy63.jpg

fikk pressa inn noe konstruering på customsykkelen til en kompis også

ghgg6303obx8lgwj5dv0.jpg

gc569ahx7pe74lasy19q.jpg

corona tanmåler :D

clivz63ie0nv30eird9e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xasenmrsewkqc71y5lyi.jpg

rått stuk med deler fra mye rart, bakhjul og baksjerm er fra en 32 ford melkebil,tanken er to toppdeksler,fothvilerene er to råder,skjermstiverene er et kjede og hovedlampa er ra en T ford,el anlegget er inni en ammo kasse fra militæret.

73tsgvgkwzmyja4ik0hw.jpg

ble skrekkelig god plass når torpedoveggen ble modifisert

h64c95rrtdic69i132dd.jpg

rghrtxirz00pjbgptxa3.jpg

da fikk jeg sprøytet buret i M5'n så da er det bare å montere den sammen, bilen skal bygges om en god del og lakkeres i samme design som e30'n men det er mulig vi kjører litt med den før vi lakkerer den da det begynner å nærme seg gatebil igjen og den franske riverieraen kaller. :D

7urpqfpv1hbp6ju6psfs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ikke flytte motoren lengre bak, siden du fikk bedre plass etter torpedomodifiseringen?

Hvilke dimensjon er det på platene du sveiser inn? Keep up the good work :)

hadde det bare vært å flytte den så hadde jeg mer enn gjerne gjort det,men det går ikke med tannstanga og motorfestene er ferdige, det er uansett bare på toppen av motoren det er god plass,nedover mot girkassen er det trangt gitt. :D

Jeg bruker stort sett 1mm kaldvalset stål, men bruker 0,7 mm der det ikke er like mye behov for styrke og jeg bruker også 0,7mm ofte hvis platen skal formes mye med feks krymp og strekkemaskin. mellomakseltunellen på e30'n lagde jeg i 1,25 da den skal ha både girkasse fester og eksos oppheng,selv om jeg har laget stivinger i gulvet med firkantrør så er det greit med litt tykkelse akkurat i midten, resten av gulvet/tunellen er i 1mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...