Gå til innhold

Jarmund/ In Consulting e30 M3 Grp-A-v8+div


jarmund e30m3-v8
 Share

Anbefalte innlegg

Du er rett og slett rå til å bygge bil Jarmund!!

Hvor kjøpte du 'm3' skjermene dine hvis jeg kan spørre om det? Var det god passform på de?

Har samme type selv men sliter litt med å få montert dem riktig :/

Kunne du kanskje hjulpet meg med noen bilder og en kort forklaring?

Hadde i så fall blitt mottatt med stor takk! :)

Hei og takk, jeg kjøpte bilen med de på og det er vel en kjent sak at en del av de evo skjermene ikke passer bra,men jeg har tilpasset styling som er mye værre enn de skjermene. utover det så er det ikke så lett å gi deg noen tips uten å ha sett hva som er problemet på akkurat din bil. når det kommer til tilpassing av glassfiber deler så har erfaring alt å si. du får komme til meg så skal du få bra pris på tilpassingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p en sånn en på en e30? Lykke til med å overbevise meg iallefall:p

den som intet våger, intet vinner ;) blir kanskje litt overkill, men det er jo overkill som får oppmersomhet? og ikke minst, creds for å prøve? :wink:

knut_olestad: tror det, er ikke helt sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he bøllete den,men jeg skal ikke dra den så langt, blir en relativt normal diffusor, har tilgang på en slik vinge,den er ikke pen men er litt kult med litt pikes peak stuk selv om jeg syns vingen med stor flap som jeg har er penest, får se hva som skjer når det nærmer seg lakk, har laget dashbord og fikk jaggu noen rare ideér der også. :D

tis1nzlxtnhkkinp3r6k.jpg

fløy rundt og tente på ting med zippo bensin og fotografen løp etter og tok bilder og syns jeg var koko. :D

aaw7jurc8y91jiwb2yep.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...