jarmund e30m3-v8 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Du er rett og slett rå til å bygge bil Jarmund!!Hvor kjøpte du 'm3' skjermene dine hvis jeg kan spørre om det? Var det god passform på de? Har samme type selv men sliter litt med å få montert dem riktig :/ Kunne du kanskje hjulpet meg med noen bilder og en kort forklaring? Hadde i så fall blitt mottatt med stor takk! Hei og takk, jeg kjøpte bilen med de på og det er vel en kjent sak at en del av de evo skjermene ikke passer bra,men jeg har tilpasset styling som er mye værre enn de skjermene. utover det så er det ikke så lett å gi deg noen tips uten å ha sett hva som er problemet på akkurat din bil. når det kommer til tilpassing av glassfiber deler så har erfaring alt å si. du får komme til meg så skal du få bra pris på tilpassingen
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Skrevet November 23, 2011 Jeg skulla ha noen bilder til hjemmesiden min INCONSULTING.NO og til en kommende reportasje i et blad så kompisen min marius aasheim som etter min mening er norges råeste bilfotograf svingte innom så vi tok en del bilder som kommer senere. her en en smakebit hvor jeg fikk lekt meg litt med lighter bensin.
berglijr Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Denne tråden var absolutt verdt å bruke 45min å lese. Sinnsykt sier jeg bare!
tordah Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 gir etter for press og skal lage diffusor. Go big or go home!
Tzunami Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Haha:p en sånn en på en e30? Lykke til med å overbevise meg iallefall:p
knut_olestad Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 gir etter for press og skal lage diffusor. Go big or go home! Bilen Georg Plaza omkom i, eller en kopi?
tordah Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Haha:p en sånn en på en e30? Lykke til med å overbevise meg iallefall:p den som intet våger, intet vinner blir kanskje litt overkill, men det er jo overkill som får oppmersomhet? og ikke minst, creds for å prøve? knut_olestad: tror det, er ikke helt sikker
jarmund e30m3-v8 Skrevet November 25, 2011 Forfatter Skrevet November 25, 2011 he he bøllete den,men jeg skal ikke dra den så langt, blir en relativt normal diffusor, har tilgang på en slik vinge,den er ikke pen men er litt kult med litt pikes peak stuk selv om jeg syns vingen med stor flap som jeg har er penest, får se hva som skjer når det nærmer seg lakk, har laget dashbord og fikk jaggu noen rare ideér der også. fløy rundt og tente på ting med zippo bensin og fotografen løp etter og tok bilder og syns jeg var koko.
Skilbert Skrevet November 25, 2011 Skrevet November 25, 2011 Kjempe tøft ! Virker som du har holdt i en skrutrekker før Utrolig imponerende saker, nesten lest alle sidene nå ! Følger med
Rønningen Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Lest gjennom alt her nå. Kan ikke annet enn å klappe Jeg vil bli som deg når jeg blir stor.
morgan93 Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 lest igjen hele tråden din nå å blir sjokka for fy F*** du kan det du drime det ska du ha : ) digger prosjekt ditt : )
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 takk gutter. Har fått puslett litt på bilen igjen og jeg har ett håp om å få den klar til lakk i romjulen, selv om det er alle små detaljene som tar tid. pønsker på noe luftinntak til olje kjøleren bak fangeren får se hva det blir til.
Tzunami Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 gromt som alltid jarmund! skulle nesten kommet innom en tur og titta litt, nå som jeg har fri for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå