jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 må lage ny bensinpåfylling i bakruta da det ikke er spes enkelt å fylle den der den står nå. sveising av alurør til bensinpåfylling. endelig litt hjelp av fantastiske læregutter. alex lager festeringen som påfyllingsrøret skal sveises fast i som senere skal skrus fast i fuelcellen. påfyllings rør med sparco tanklokk, har også laget innfesting til luftjekk påfylling. med bensin påfylling og luft ventil i bakruta samt senterbolt på hjulene så kan drifte hjula byttes på raske pitstop
M|Fjeld Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Mektig imponert over arbeidet ditt Jarmund! Får komme innom en dag for å beskue arbeidet hvis det passer
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 sverre får i oppgave å lage deksel bak påfyllings pakka. Jeg begynte på dashbordet mens gutta laget deksel til midtkonsollen som skal skjule alle ledninger osv. fortsetter i morgen så da dukker det kanskje opp noen nye bilder.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Mektig imponert over arbeidet ditt Jarmund! Får komme innom en dag for å beskue arbeidet hvis det passer du legger vel ikke inn en veldig bra søknad ved å bruke mitt bilde som avtar men..
M|Fjeld Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 ooh.. Det tenkte jeg ikke på Edit: Slik, da var det fikset!
pinadud Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Har bladd igjennom 46 sider, og er målløs! For en mann!
tordah Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 rett og slett rått! helt utrolig bra arbeid, stå på videre! gleder meg til fler bilder
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 takk igjen, hyggelig å høre. måtte bli hjemme med syk sønn in dag så det ble ikke gjort stort desverre men læreguttten hadde jaggu kommet på jobb og fått gjort en del på m3'n så det var bra, Alex hadde bla laget mal til carbon dekslene til hattehyllen og gulvet. han hadde fått laget ferdig carbon dekslene til gulvet også, flinke gutten bruker deler av det gamle dashbordet da det skal folieres uansett. fikk sveiset ferdig alu dashbordet og skal flocke toppen og foliere resten.
Jørgen-A Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Ser bra ut som alltid dette. Hvor kjøper du karbon platene din?
Oberland Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Ser bra ut som alltid dette. Hvor kjøper du karbon platene din? Lurer jeg også på! Jeg skulle hatt ei på 2*3 meter..
jarmund e30m3-v8 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Skrevet Desember 5, 2011 de støper jeg selv. 3 meter faktisk det tror jeg du skal slite med å få tak i
530dE39 Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 Er det denne bilen du bygger på? Arild Martinsen sin gammle... http://www.youtube.com/watch?v=io5jzxHL-AU
Oberland Skrevet Desember 6, 2011 Skrevet Desember 6, 2011 de støper jeg selv. 3 meter faktisk det tror jeg du skal slite med å få tak i hehe, regnet nesten med det ja har ikke tatt noe mål enda, så kan hende det er nok med 1,5*2 meter også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå