jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Skjedd noe her i det siste? skulle tru det sånn som dere står på læregutta har stått på skikkelig de siste dagene så nå er taket med takluke fjærnet til fordel for carbon tak med scoop. deler a gulv og innerskjermer er fjærnet og alt annet som vi ikke trenger men fortsatt kan klasse inn bilen i GT2. vi må bygge nytt grenrør og X-track girkassa fra schanche får ny eier. motoren passer som ett skudd med en liten justering av tørrsump pumpa.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 bilen er en orginal tysk e46 M3 men jeg bygger om fronten til e92 M3 GTR, ny front er på vei. kapping av baksetebunn som skal erstattes av ett flatt gulv hvor en svæær fuelcell og tørrsump tanken skal stå fire karer fordelt på to M3'r da blir det saker.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 gutta har fått ut alle asfaltmatter og snart er det klart for å begynne på buret.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 audi motoren på vei inn. jeg og alex lager de siste tingene på e30'n før lakk
RoaldJ Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 dette ser så SINNsykt gøy ut. er dritmissunlig!!
PeeBee Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Lurer på om jeg kanskje skulle kommet innover med M3 GTR prosjektet mitt en dag også, greit å få gjort ting to ganger så man lærer noe av det.
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Tenkte å si det til deg før i dag, kom med den du kompis så kan vi kjøre tapas og kompositt kveld
NBCustom Skrevet Januar 6, 2012 Skrevet Januar 6, 2012 Det bygges en e46 med t5-motor på ppf. Tøft og annerledes bygg:)
jarmund e30m3-v8 Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Har sett det, man tar det man har
driftern Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Vanvittig mye bra lesing her Kunne gjerne sett å vært der på kveldstid å pratet tull Og bygd bil Er det mulig å kunne få komme innom hos dere eller Jarmund?? Hadde vært morro å sett på hva dere har å drive med. Mvh Robert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå